onsdag 15. juni 2011

Gamle skatter...

 

Er den ikke vakker...jeg kan ikke få se meg mett på den. Skodden er gammel og ble kjøpt hos Toves antikk og brukt sin stand på sommermarkedet på søndag. En gave til meg selv for å ha jobber steinhardt den siste måneden. Jeg ser fordelen med å være deltaker på slike sommermarkeder. Man blir automatisk først i køen hos de andre utstillerne.  Nå hadde riktig nok Tove flere av disse skoddene men av og til kommer man over ting som er unike og da er det en stor fordel å være der lenge før alle andre :0)


Egentlig så hadde jeg sett for meg å ha den gamle døren jeg har drevet å malt på til sommermarkedet i dette hjørnet, men siden døren er bred, ville den tatt for stor plass. Døren ble forresten brukt som utstillingsbord. Dere kan se det på bildene fra sommermarkedet.
Nå står døren i gangen å venter på å få komme ut på terrassen. Håper på litt fint vær så skal jeg vise dere hva den skal brukes til. Det er liksom ikke det samme å stæsje utendørs når været er grått og solen har gjemt seg bak tunge grå skyer.

16 dager til ferie, avslutninger i fleng, travle men fine sommer dager. Jeg elsker denne tiden på året. Man går liksom å venter, gleder seg å venter på at ferien snart skal begynne...

Jeg ønsker alle sammen en solrik og vakker junidag.


10 kommentarer:

  1. Å, den skodden var helt nydelig! En dør tar nok betydelig mer plass, ja. Heldige du;) Her skinner solen i dag, og jeg skal nyte den.....regnvær er visst i anmarsj igjen. Ha en toppers dag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Absolutt en velfortjent gave til deg selv Elin! Og så vakker da!
    Fikk veldig lyst på en selv.. en liten lysslynge på til jul hadde vært så koselig!
    Blir nesten lei meg når jeg ser de flotte bildene fra markedet.. Så mye fint!! Skulle fint ha klart å brukt opp litt penger der ja..
    I dag er det sol hos meg Elin, og nesten ikke vind(!) så her skal dagen nytes ;)
    klem fra Laila

    SvarSlett
  3. Vakker skodde:) jeg får omtrent ikke sett deg på jobb jeg da pga ferien! Men i ferien da skal vi finne på masse kjekt håper jeg:) ønsker deg en fin dag:) klem

    SvarSlett
  4. god morgen.
    nydelig skodde,
    heldig du som fant den,
    vidundelig,
    kos deg i dagen. klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Hmmmm, er nok enig med deg der....absolutt en fordel å stå på stand og kunne shoppe litt før åpningstid. Har nok karret til meg noen kupp nettopp av den grunn.
    Håper dere gjentar dette til neste år, kunne godt tenkt meg en skikkelig "jentetur".....må bare planlegges godt!

    SvarSlett
  6. Nydelig krans ! Er det porselens roser ?

    B I R T E

    SvarSlett
  7. Nydelig krans. Enkel og dekorativ.
    Og så utrolig fine markedsbilder. Der skulle jeg mer enn gjerne ha vært.
    Kos sommerdag ønskes.
    Randi

    SvarSlett
  8. Herlig skodde :-D
    Lagt meg til som følger jeg :-D

    SvarSlett
  9. Så nydelige bilder du har på bloggen din :) Titter nok innom her igjen!

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)