torsdag 14. april 2011

SOMMERMARKED 2011



Sommermarked 
-med løedamene


Westernbyen  Ålgård
12 juni 2011 ( pinsen) kl: 13- 19



(Trykk på bildene så blir de større)










Restauranten har åpent fra 13- 19 
Stedet serverer søndagsmiddager til snille priser.













Løedamene arrangerer sommermarked igjen. I år har vi fått med  oss Westernbyen på laget. 
Det blir salg av håndarbeid, bruksting til hus og hjem. Sommerens blomster og tilbehør til hagen.  

Ta med  hele familien for en koselig opplevelse i  unik liten  "by"


200 m fra Kongeparken. Skilt v/ E-39
God parkering.

9 kommentarer:

  1. Å, så gøy!
    Og fantastiske rammer rundt det hele da, flott sted;)
    Dette blir nok gøy ♥
    Så flinke dere er... skulle gjerne ha vært der altså;)

    Klme line

    SvarSlett
  2. Jøss! For en fantastisk plass. har jo vært i kongeparken men denne western plassen har jeg aldrig fått med meg. så helt fantastisk ut.
    lykke til, og ha en strålende torsdag.
    klem:)

    SvarSlett
  3. Så stilige bilder!
    Synd jeg bor så langt unna.

    Ønsker deg en fin dag.
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  4. Så utrolig kult:)
    Skulle ønske jeg kunne ha vært der, men det blir nok litt for langt unna for meg.

    Lykke til i alle fall, om siden jeg ikke kan være der så håper (og tror) jeg at du deler bilder derfra:)

    Ha en fin torsdag,
    klem Hanne

    SvarSlett
  5. så spennende.
    skulle ønske jeg bodde i nærheten... langt fra Nord- Trøndelag....
    ha en superfin dag, Elin.
    klem Tove i dronninghuset ;-))

    SvarSlett
  6. ååå eg gleder meg, dette bli fantastisk!! fine bilder du har tatt. Syns det var et utrolig bra møte igår, masse inspirasjon og herlig å trefefs. klem monica

    SvarSlett
  7. Dette så jo bare aldeles fantastisk ut, for noen omgivelser å ha et sommermarked i, håper dere får masse besøk. Litt langt unna for meg!
    Lykke til ))

    SvarSlett
  8. Jeg synes det er så dumt at jeg er bortreist denne dagen. Skulle så veldig gjerne kommet og sett her!

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  9. Gleder meg!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)