fredag 25. februar 2011

...for da er det helg


Lavendel er en plante jeg bare må ha i hus. Om sommeren, levende i krukker og om vinteren som tørket.
Lavendel brukes i mange sammenhenger her i hjemmet og ikke minst til husvask.
Vaskemidlene mine inneholder lavendel, både til klesvask og husvask. Håndsåper inneholder lavendel.
Jeg har sukker som inneholder lavendel. Hjemmelaget badesalt med  lavendel er fantastisk å ha i badevannet etter en hektisk dag.
Duftputer i klesskapene lukter lavendel. Flere av lysene mine inneholder lavendel å dufter himmelsk når de tennes og  jeg pynter med lavendel. Jeg plukker lavendel om sommeren for tørk, slik jeg har lavendel hele året. Små buketter til å henge rundt om i hjemmet.


I dag når jeg kommer hjem skal huset dufte av lavendel. Vaskebøtta skal fylles med herlig lavendel duftende vaskemiddel, klær skal vaskes å skylles med skyllemiddel av lavendel. Hele huset skal lukte lavendel...for da er det helg.


Nå skal jeg gjøre meg klar til min siste dag på jobb som 34 åring :O)


God fredag alle sammen!


12 kommentarer:

  1. Gratulere med de femotredve:-)

    SvarSlett
  2. tenk imårå fylle prinsesså året, hipp hipp!! Eg sitte her å telle ner!!:)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en riktig god helg,
    og gratulerer så mye med dagen!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  4. Lavedel er så flott blomst, med nydelig farge om sommeren og deilig duft året rundt:)
    Gratulerer med dagen i morgen!

    Ha en flott feiring og dag!

    Klem og smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  5. OI....nå ble jeg litt satt ut her Elin!
    Eg visste du fylte 35 år nå i denne mnd men var usikker når..
    Åsså er det i morgen....hmmm..
    Jaja kommer det noe i veien så sier du i fra, vi vil ikke trenge oss på:))
    Ha en fin dag da:)
    Klem Klem :)

    SvarSlett
  6. Lavendel lukter bare sååå herlig!
    Ha en fortryllende helg og kos deg med bursdag!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  7. Lavendel er bare så nydelig!
    Gratulere med dagen :)
    God helg!

    SvarSlett
  8. Grattis med dagen Elin.. håper du får en fin dag... og med all den deilige lavendelduften hos deg så blir det nok bra 0))

    klemmer

    SvarSlett
  9. Lavendel lukter gooodt, kan bare tenke meg hvor godt det lukter his deg. Kos deg på bursdagen. Ha en nydelig helg søte du <3 klem :)

    SvarSlett
  10. Er veldig glad i lavendel selv:-D
    Nedtelling til klokka 24..,
    - HAPPY BIRTHDAY!!
    Og god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  11. Er så herlig med all denne lavendelen, jeg er helt avhengig jeg og;)
    Både på klesvask, husvask, duftposer og lys ♥ Og her lukter det og deilig nå;)

    Siste dag som 34 på jobb, betyr vel at prinsessen fyller år i helgen det da! Jippiiii....

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Ønsker deg en vidunderlig helg, og bursdag :)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)