fredag 23. juli 2010

...jadda!!!



I dag kom Vakre hjem for salg i butikkene. En nydelig og  en meget, meget inspirerende utgave må jeg si. Jeg imponeres stadig over Marianne og resten av gjengen som lager dette bladet. 
HURRA FOR VAKRE HJEM!
Men jeg måtte flire godt da jeg så en av repotasjene....



(vakre hjem sitt bilde)

Strandflicornas Havshotell Et nydelig hotell i Lysekil. 
Hvorfor flire av noe så flott??? Jo dere kan jo sjekke bilde fra Vakre hjem og bildene jeg og Monica lurte oss til.
Når jeg skriver lurte så mener jeg lurte for de to damene som lurte bak hjørnene med hver sin Iphone med mannfolkene på slep var oss to det. 
Derfor er ikke bildene like vakre og profesjonelle som Vakre hjem sine men heller  litt sånn 
"vi har dårlig tid  Monica, det kommer noen.....spriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing" bilder.



( Elin sitt bilde)

 Vi trodde at vi skulle kunne spise middag her inne men nei. Det var kun frokost for gjestene. Jeg må innrømme det at tanken på å overtale menn og barn om en natt i Lysekil streifet meg.

(Vakre hjem sitt bilde)
Det hadde vært fantastisk å kunne våkne opp her neste morgen å sitte i dette deilige frokostrommet å spist en nydelig frokost.


(Elin sitt bilde)

Når dette bildet ble tatt hang jeg og Monica bokstavelig talt inn verandadøren. I sånn kjent Randi og Ronny stil. ( de to tyvene i Pelle parafins bøljebandI)  Livredde for at dama i resepsjonen  plutselig skulle dukke opp.

(Elin sitt bilde)
Etterpå måtte jo hagen tas bilder av. SELVFØLGELIG....
Listende rundt i hagen på jakt etter mest mulig vakre og inspirerende detaljer.
Listende rundt lette på tå.....helt musestille for å ikke bli kastet ut. ( jeg slo til og med Iphonen på lydløs slik at det ikke skulle komme en lyd fra kameraet når jeg tok bilder.)
 Men så kom det noen og vi sprang det bena klarte å bære oss. Selvfølgelig holdt vi på å dø av latterkrampe...

(Elin sitt bilde)
Jeg vet ikke om Vakre hjem og interiør måtte legge på sprang etter deres fotooppdrag men iallfall lengere nede i bakken støtte vi på dette nydelige huset 




(vakre hjem sitt bilde)

Og det gjorde jammen vakre hjem og interiør også....


Ha en fortryllende dag :O)


20 kommentarer:

  1. ha, ha, Randi og Ronny med øyne for det vakre. ...og en dag skal vi gjøra no' svært. ☺

    SvarSlett
  2. Man skulle nesten tro det var en eller flere kjendiser dere skulle fotografere.

    Men det ble flotte bilder, og det ser ut som om dere har fint vær dere også.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  3. Man skulle nesten tro det var en eller flere kjendiser dere skulle fotografere.

    Men det ble flotte bilder, og det ser ut som om dere har fint vær dere også.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  4. Man skulle nesten tro det var en eller flere kjendiser dere skulle fotografere.

    Men det ble flotte bilder, og det ser ut som om dere har fint vær dere også.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  5. Synes jeg ser dere ja, passa skinnlua eller???

    SvarSlett
  6. Artig at dere var på samme sted som de viser fra i den reportasjen. :) Syns bladet var skjønt denne gangen.

    SvarSlett
  7. Haha, Elin, jeg syntes jeg ser dere:0)) MY GOD!!!
    Jaja, øvelse gjør mester, vettu...snart kan dere gjøre dere usynlige og fote hvor og når dere vil;0))
    Ha en deilig helg!

    SvarSlett
  8. Stilig.... så rat at dere har tatt omtrent de samme bildene da!

    Jeg satt nettopp og bladde igjennom bladet selv, og må ærlig talt innrømme at selv om bildene er fine, så er tekstene temmelig dårlig oversatt. En av reportasjene var omtrent direkte oversatt fra svensk. og jeg fant de samme bildene og artikkel i et Lantliv. Det var i tillegg skrivefeil og hvorfor vet de ikke at Venedig faktisk er Venezia? Syns det vitner litt om tidspress, og det er litt synd de ikke tar seg selv litt mer alvorlig og korrekturleser artiklene.

    Kjente at det irriterte meg litt...
    Heldivis var bildene flotte!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Hehe, jeg syns jeg ser dere lister dere på tå og knipser...hihi..

    SvarSlett
  10. PIĘKNE,UROCZE MIEJSCE,WNĘTRZA PRZESLICZNE,MOJE KLIMATY.
    POZDRAWIAM
    http://www.english-stylecom.blogspot.com/

    SvarSlett
  11. Hei igjen

    eg må visst ut å ha meg det bladet! Pleier faktisk å få det med meg, men den gang ei :-)
    Leste litt nedover i dine innlegg - og du vet vel at det også finns Noa Noa i Stavanger og på Kvadrat, sannt? Eg ble jo jublende lykk'lig dengang de kom hertil, for det var altid en av mine yndlingsbutikker hjemme i Køben.
    Og så må jeg beklage at jeg ikke fikk med meg Løa her sist - jeg var inne i en periode med mange smerter... Sorry! Men jeg skal være der som en VIND til jul!

    Håper du ellers nyder sommeren (?) for været er jo litt skiftende.

    Mange kreative klemmer

    SvarSlett
  12. Hehe, tror dere hadde fått jobb i en fei jeg... Har øye for de rette tingene tydeligvis ;)) veldig morsomt sammentreff da!

    SvarSlett
  13. Hei :-)

    Artig :-) Synes jeg ser dere :-) hehe :-) Men høres ut som dere hadde en fin tur :-)

    Ha en flott ny uke :-)

    SvarSlett
  14. hehe, morsomt innlegg! jeg kjenner at jeg blir veldig nysgjerrig på hvor Lysekil ligger!

    SvarSlett
  15. He he. Flotte bilder dere tok. Artig innlegg.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  16. Thank you so much for sharing with us such an informative post. I really love to read your article. color picker

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)