tirsdag 22. juni 2010

Shopping i sukkertøyfarger


Sommer shopping i sukkertøyfarger!

Jeg har vært på shopping! Ikke sånn "bruk opp hele feriepenge shopping" men litt mer sånn "dette har jeg råd til og i tillegg kan jeg kjøpte brød og smør" shopping ( uten å måtte overføre penger fra mannens konto til min :O)) 

Planen var å kjøpe et par puter til sofaen nede. Nå trenger jeg absolutt ikke puter for jeg har flere enn jeg har plass til men akkurat disse putene var på tilbud og i nydelig sukkertøy farger. Putene er sommerlige,  behagelige og ikke minst fine å se på. Men....



...det var også tilbud på vatt tepper i samme serie....jepp nydelig tepper i  disse herlige sommerlige fargene, vakkert og rosemønstret. 

Jeg må innrømme det at jeg tvilte ikke et sekund på om jeg virkelig trengte enda et vatt teppe for akkurat der finnes det ingen grenser. Elin kan IKKE få for mange tepper!!!

Vi skal iallfall ikke fryse her i huset, det er iallfall sikker å visst. :O)
Så nå ligger det der på sofaen, sammen med den nye putene. 
Guri så fint det ble. Men akkutat da jeg skulle ta bilde av det var batteriet dødt. Så det bilde kan dere se senere.




Istedet får jeg vise litt av et hjørne av stua. Brettbordet som jeg nesten ikke har brukt for jeg har liksom ikke funnet plass til det har nå fått plass ved siden av mannen sitt monster TV.


Litt ledninger å gjemme og litt flere planter å pynte med, og så er vi der. Akkurat nå har jeg ikke tid til å fikse noe mer i heimen for jeg  har en  middag å tenke på.
Den middagen bør være god slik at mannen dumper rett ned på sofaen og ikke legger merke til nye puter og enda et nytt teppe....hm.....noen forslag til meny?

Tjolahopp tjolahei!

15 kommentarer:

  1. Så flott med nye tekstiler i stua! Jeg så på disse teppene og putene på Princess her i forrige uke, men da var de ikke på salg. Mulig det er satt ned nå. Husfrua får nemlig heller aldri for mange tepper, må vite. ;)

    SvarSlett
  2. Noe skikkelig feit mat får de gjerne til å sovne fort;)
    Får aldri nok puter eller pledd!
    Kos deg.
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  3. Oi
    Adorei as almofadas, são lindas. Queria uma dessas redondas, acho perfeita.

    Beijos

    SvarSlett
  4. Så fine Elin!
    - meny?: Noe som han liker eekstra godt , så ser han ihvertfall ikke at du har handlet;-D
    Ha en fin kveld ,
    klem,klem:-)

    SvarSlett
  5. De putene så jeg også på i dag....Kjempelekre..!!.. Kjøpte de ikke da, for jeg tenkte at ;sånne kan jeg jo sy meg noen av.....
    Kjøpte Lift-gardiner til hytta istedenfor jeg.....

    Kos deg med dekoreringen, musikken og brusen.....
    Gleder meg til å se når alt er vell på plass....

    tirsdagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  6. De var kjempe fine.. Er ute etter noen puter,å jeg har ikke for mange puter her i huset,så skal se om jeg ikke finner meg noen slike.
    Ha en vidre fin dag!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  7. Hihi, du skriver så artig!
    Og dessuten, hvis man finner noe fint-så klarer man seg på litt billigere middager en stund :)
    Og tepper MÅ man jo ha, her i kalde norge. Ihvertfall hos oss, vinterveden minker til stadighet enda.
    Kos deg med nye tekstiler :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  8. Nydelig rosepute og teppe...
    Helt i "min gate"...
    Kan ikke få nok av sånt vel???

    Du får gi han fiskeboller for da kommer han til å "mase" om middagen i lange tider og glemmer alt annet... (sånn er det ihvertfall her, fiskeboller er IKKE mat i følge far i huset!)

    Klem Beth...

    SvarSlett
  9. Nydelige puter Elin, de skjønner jeg at du bare måtte ha.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  10. Nydeleg.. :-)
    Du er dyktig på shopping..
    Er vel litt seint med middagsforslag, men rømmegraut gjer vel nytta?

    SvarSlett
  11. hi,hi! love it!

    puter og pledd får man aldri nok av!

    klem beate

    SvarSlett
  12. Hei:)
    Så dumt at det ikke var helga før dere skulle til Fr.stad da! Hadde vært så kos å møtt prinsessa og Monica:):) Men det kommer vel flere muligheter:) Dere må ta dere en tur til Gamlebyen da, der er det frimarked hver lørdag.
    Hvor har du kjøpt puter og pledd?
    Jeg elsker de pledda der, får aldri nok:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  13. selvfølgelig må han ha noen flotte puter for å hvile sitt trette hode på etter jobben.. dessuten et pledd for å holde ham varm mens han tar en middagslur..

    om det er nytt eller gammelt spiller vel ingen rolle.. han skal være glad for å ha en kone som tenker på ham og sørger for at han har kun det beste !!:))

    ha en herlig kveld.. likte putene ;)

    SvarSlett
  14. Heihei!
    Flotte puter :)
    Spennende å følge med på maleprosjektet ditt!
    Ha en strålende flott kveld
    *Siv*

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)