tirsdag 25. mai 2010

I mål...


God morgen. Jeg skulle til å skrive mandag men det er jo allerede tirsdag. Dagene fyker avsted og snart er det blitt juni. I går fikk vi mye på plass i Løå. Etter vi hadde vært å hentet to lass med møbler og stæsj til bruktmarkedet vårt, så løå slik her ut innvendig.

Da var det bare å brette opp ermene å jobbe på! 
Det er flere godbiter som jeg selv kunne tenkt meg men akkurat nå har jeg kjøpestopp for møbler. Tenk å male den flotte speilskjenken i furu hvit. 
Den hadde vært perfekt hjemme hos meg, men da må noe annet vike og akkurat nå er jeg fornøyd med de møblene jeg har. 
Jeg tenker at denne kommer til å få et godt hjem uansett maling eller ikke. Eller hva med spisebord med 6 stoler. Burde vært malt det også hvis du ikke er en av de som velger bare å ha det slik det er. For det er jo også en mulighet.



Jeg har sydd på de siste tingene som jeg skal bidra med til løå og har nå pakket bort symaskinen for denne gang. Det er en deilig følelse å ha kommet i mål en uke før tiden. Resten av uken skal brukes til å stappe jordbærpynt til muffens og  gjøre ferdig et par Tilda damer til med hvite lange kjoler. Nå må jeg jo ha å henge fingrene i.



Dette rosestoffet er et av favoritt stoffene jeg har. Jeg trodde jeg kom til å bruke det på mye av det jeg skulle lage men så ble det ikke slik. 
Planen er å bruke det til meg selv etter Løå, for det mangler ikke på gode ideer til mitt eget hjem, etter å kun nesten bare  ha sydd til Løå de to siste månedene. 


På sommermarkedet skal det bugne av blomster uansett vær.
 Tøri kommer med kjoler til voksne og barn, ugler og fuglehus, Oxana med vintage bilder, engler og kort, Liv med fantastiske kule bilder, Gry fra Ålgård Blomster kommer med blomster og forskjellige ting fra kjente leverandører på interiørfronten, Jeg med forskjellige sydde, snekra og malte ting, Monica med litt heklede ting, osv. I tillegg til bruktmarkedet vår.

Vi åpner dørene kl. 12 og har åpent til 17 både lørdag og søndagen.  Kaffen er gratis og det koster absolutt ikke noe å komme inn.


Har jeg glemt noe nå så får det komme i et nytt innlegg i morgen:o)

Nå er det jobben som kaller samt gårdsbesøk med 21 forventningsfulle unger.

Tudeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

10 kommentarer:

  1. Ja der skulle jeg gjerne har vært. Den speilkomoden hadde passa veldig godt her. Men får satse på at det dukker opp noe lignene i min nærhet en gang.
    Jammen står dere på. Lykke til.
    Håper gårdsbesøket gikk bra.
    Ha en god ettermiddag :)

    SvarSlett
  2. Lykke til med markedet på Løå! Det høres utrolig gøy ut og jeg er ikke i tvil om at det blir en suksess.

    SvarSlett
  3. Oj så mye fint da--- hadde vært moro å vært der..

    jammen er dere damenee flinke..

    står på å jobber...

    masse lykke til O=)

    KLem

    SvarSlett
  4. Så flittige dere er, håper det kommer masse folk og henter med seg ALT dere har....så slipper dere å flytte på mer, for dere må jo være lang i armene nå????

    Desverre har IKEA sluttet å selge Ektrop sin 2 seter sovesofa, men har du plass til en 3 seter så har de det fremdeles...

    SvarSlett
  5. Så stilig! Skulle ønske jeg bodde i nærheten!

    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  6. Så spennende. Der skulle jeg gjerne ha vært :)
    Du får kose deg masse da.
    Klæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  7. Hallaien frøken dings:)Lykke lykke til med Løeprosjektet denne uken. Ser ut som om det kommer til å bli en KANONFLOTT opplevelse for alle som stikker innom:)

    Jeg håper at INGEN kjøper de lekre jordbærene dine, for de vil jeg gjerne kjøpe når jeg kommer ned sammen med Whitney..helgen etter. Så da krysser vi fingre for det. GOD KLEM

    SvarSlett
  8. Åh, ser at eg skulle ha vært på det markedet ja, men synde eg bur så langt vekke.
    Mykje fint de har fått inn.

    Ha ein fin dag. :)

    SvarSlett
  9. Ja, dette blir moro!
    Kan ikke si annet annet enn at jeg gal-gleder meg stort til årets happening så langt!
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  10. Kjæreste Elin!!
    Masse lykke til med innspurten og salget ikke minst. LOV at du tar MASSE bilder og viser oss!!
    klem♥

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)