onsdag 5. mai 2010

Ferie 2010 og kurstilbud:))


Da er ferien i boks.  Eller litt av ferien. Iallfall en uke av ferien. Årets ferie blir i år som i fjor i Sverige. Dette året går ferien til Lysekil. Jeg bare elsker den svenske vestkysten:)
I fjor reiste vi sammen med familien men dette året skal vi reiser med et vennepar.
Fruen i huset som vi reiser med er Monica med bloggen det lille ekstra. To fluer i en smekk. Mannen har en å kunne prate jobb, biler å drikke øl sammen med og jeg har ei som minst er like interiør gal som meg selv med på turen. HURRA:)
Feriehuset vi har leid er over hundre år gammelt og en drøm av et hus. Trykk på bildene for å få dem større om du ønsker å ta en titt nærmere.


Jeg har tittet litt tilbake på bloggen og fant en fin fin greie som jeg laget et innlegg på i 2008. 
Kurs for menn:
Her er det bare å melde dem på, på det som måtte passe. Jeg har allerede funnet et par kurs som min kjære skal meldes på.
Vårens kurstilbud for menn
Kurs 1
Hvordan fylle opp et isterningsbrett.
- Steg for steg, med lysbildefremvisning.
Kurs 2
Toalettpapir, er det sant at de gror på dopapirholderen?
- Diskusjonsgrupper.
Kurs 3
Er det mulig å løfte opp toalettsetet før man urinerer, og går
det an å urinere uten å treffe gulv, vegger og badekar?
- Praktiske øvelser.
Kurs 4
Grunnleggende forskjeller mellom skittentøykurven og gulvet.
- Bildefremvisning og funksjonsbeskrivende diagram.
Kurs 5
Etter middag, kan oppvask løfte seg opp og fly inn til kjøkkenvasken?
- Videoeksempler.
Kurs 6
Hvordan overvinne hjernesvinn når det gjelder å huske bursdager,
årsdag, jubileum, andre viktige datoer og å ringe når
du vet du blir sen.
- Hjernecelle-sjokkterapi og full lobotomi.
Kurs 7
Lære å finne ting, start med å se på de riktige stedene istedenfor
å snu huset på hodet mens du skriker.
- Åpent forum.
Kurs 8
Å gi henne blomster er ikke skadelig for helsen.
- Grafikk og lydopptak.
Kurs 9
Ekte menn spør om veien når de har kjørt seg bort.
- Betroelser fra virkeligheten.
Kurs 10
Er det genetisk umulig å sitte rolig når hun lukeparkerer?
- Kjøresimulator.
Kurs 11
Hvordan bli den perfekte handlevennen.
- Avslapningsteknikker, meditasjon og pusteøvelser.
Kurs 12
Lære å leve: grunnleggende forskjeller mellom mor og kone.
- Online-klasse og rollespill.



Ha en nydelig dag videre. Tudeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

22 kommentarer:

  1. Kjempe nydelig sommarhus. Der kjem dokke til å kose dokke.
    Nå er det snart leggetis, og i morgå drar vi på hytta :) Ha en fin dag imorgå :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så ordentlig koselig ut det sommerhuset dere har leid... Vi var også to vennepar med barn som så etter et ålreit sommerhus ved vestkysten av Sverige, men vi fant ikke noe som passet, så det ble Danmark på oss i år. Hvor fant dere sommerhuset? (Tips?)
    Ellers var det en utrolig bra kursplan;) he,he...
    Ha en fortsatt fin-fin uke!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  3. åååå eg bare glede meg sååå sykt masse at eg får bare ikje sagt det nok!! Gu dette blir kjekt asså! Og sommerhuset har eg allerede forelska meg heilt i:) Ahhh!! Bare to måneder t så sidde med på terrassen å slikke sol med solbriller og store shoppingposer rundt oss, hihi

    SvarSlett
  4. Her så det virkleig koslig ut. Helt herlig.
    Ha en fortsatt fin uke
    Klem:)

    SvarSlett
  5. HA HA HA, den var ikkje verst!!!! Nydelig plass du har funne. Vi var i Munkedal for eit par år sidan, ikkje så langt frå Lysekil. Den svenke kysten er fantastisk vakker! Og for ikkje å snakke om alle loppisane... Oh my god, MEKKA!!!! Vi prøver Ørebro i år, håper eg finn nokre loppisar i innlandet òg ;o)
    Klem

    SvarSlett
  6. For et koselig sommerhus, blir nok en flott ferie!
    Likte den kursplanen, he,he.. var et par der som kunne passet handymanny..

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  7. Det blir säkert en underbar semestervecka! Tänk att få prata inredning och shoppa tillsammans hela veckan ;)

    Hahaha! Den där kurslistan har jag också fått som mail av en vän :D

    Må så gott!
    Ann-Christine

    SvarSlett
  8. Så koselig et hus da....der blir fin ferie.....er nok en del interiør rundt der:)
    og kurset hørtes flott ut:)
    ha en god dag
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  9. ÅÅ så koselig hus dere skal feriere i da...

    her blir det også Sverige ferie i år igjen.. Vi storkoser oss i Sverige..


    herlig kurstilbud for menn..

    Klem O=)

    SvarSlett
  10. Flott sommerhus! Der kommer dere nok til og kooose dere:o)) Får håpe på finvær da, litt utrygt og legge ferie til Norden;o) Vi skal ha Norgesferie vi, så det er like riski for oss!
    For noen herlige kurs! Tror jammen meg jeg skal melde mannen i huset på alle sammen... så kan han ta med sønnen på en del av de og:o))

    Ha en kjempefiiin Torsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Dette ser ut til å bli en meget bra ferie..Lekkert lite koselig hus dere har fått leie dere, helt nydelig...klems

    SvarSlett
  12. hehehe...

    tror jeg må melde mannen på dette kurset jeg...

    Lene.

    SvarSlett
  13. Kjempe flott feriehus. blir nok en perfekt ferie...
    Ha en fin dag

    Tove

    SvarSlett
  14. Åååååå det ser herlig ut!!!!

    Ønsker deg en fin dag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  15. Wonderful house.
    greetings from Holland,
    Ineke

    SvarSlett
  16. Ja, det var et herlig sted, og dere jenter får det sikkert hyggelig der, mens mennene deres gjennomfører alle kursene dere har satt opp for dem! Så kommer de blide og kunnskapsrike tilbake, og spør om dere ikke kan ta en tur på IKEA eller lage en blomsterdekorasjon sammen! He, he!
    Jeg tror det finnes håp for alle, eller hva?

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  17. Nydeleg lite torp, det blir nok ein herleg sommarferie for dåkke. Eit vennepar av oss flytter til sverige til sommaren, på eit lite småbruk, så trur me må ein tur på besøk der i sommar:-)

    SvarSlett
  18. Her blir det sannelig litt av hvert å oppleve for den maskuline delen av familien.

    Tenker dere interiørdamer kan få betalingskortene til å gå varme.

    Klem

    SvarSlett
  19. Hehe, de kursene var bare helt RÅ da:-)
    Skulle ønske de kunne vært på ordentlig gitt.

    Flott sommerhus også, der er det sikkert helt fantastisk å feriere!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  20. ja dette er et alldeles nydelig sommer hus,så deilig dette blir,
    så det inne hos Monica å..
    men som jeg lo når du kommer med de kursa,herreli å en kan kjenne igjen masse der,hihihi..du er ikke sann,god du er..
    ønsker deg en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  21. Den svenske vestkysten er fantastisk. Vi skal og tilbringe sommeren på den svenske vestkysten. Ca 2,5 timer lenger sør enn dere, i Halmstad. Gleder meg voldsomt.
    Klem.

    SvarSlett
  22. Så ut som en nydelig måte å tilbringe ferien på!

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)