mandag 10. mai 2010

Blomstrende mandag


Endelig har jeg fått fatt i peoner til hjemmet. Jeg har lenge vært på utkikk etter dem, men enten er butikken utsolgt eller så har de ikke fått inn. Nå hadde Ålgård Blomster fått inn både i lys og i en mørk nyanse. 
Dette må være blogge blomst nr. 1 som slår følge med Pelargonia. Helst Dronning Ingrid. Jeg ser iallfall denne type blomster ofte på blogger på denne tiden av året. Jeg liker nå blomstene og har likt dem helt side jeg var liten å var med å stelte både klippet peoner  fra hagen å stelte  Pelargoniaene hos min mormor.
Men jeg må innrømme det at de tar seg ganske bra ut på bilder til bloggen :))



I dag har det vært  full fart fra jeg stod opp kl. 05.  Jeg får besøk i morgen å jeg burde hatt vasket som en gal, lagt på plass klær, bake en kake kake eller 10 osv. Isteden sitter jeg pal i stolen å leser blogger å surfer på nettet. Men men det kan tas senere for er det noe som ingen tar fra meg her i huset så er det husvasken.



Jeg setter meg heller foran symaskinen å slapper av å koser meg med flere løe prosjekter og kanskje et eller to prosjekt til hjemmet når jeg først har symaskinen fremme. Det er mye triveligere på en
mandagskveld...eller hva?!?

Ønsker alle en nydelig aften og en fantastisk morgen dag. 

Klem fra Elin:)

11 kommentarer:

  1. Det meste er hyggeligere enn å vaske og stelle klær.

    Vær du sikker. Det kommer nok ingen god fe og tar arbeidet fra deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Er helt enig med deg, det er mye morsomere å sy og lese blogger enn å vaske hus;)

    Du syr jo så mye lekkert til Løå, vennen. Det hadde vært fryktelig moro å kunne flytte Løå litt nærmere meg. Kanskje dere burde dra på turne^^,)

    Peoner er nydelig både som blogg blomst og i hagen. Jeg har lys rosa i hagen og de både ser og lukter helt fantastisk.

    Ha en fin kveld!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  3. Peoner er nydelige! Gleder meg til de blomstrer i hagen.
    Nyt en rolig kveld.
    Klem igi

    SvarSlett
  4. JA det er ikke mange ting som er kjedeligere enn å vaske, men det må nå gjøres av og til. Har visst noen kaniner rundt om her som skulle vært tatt. Men jeg orker ikke i kveld. Kanskje i margen?
    Nydelig med peoner. Ja jeg har likt dei siden jeg såg dei første gang, og det var lenge før bloggens tid. Tror det må være årets blomster til palnting i hagen.
    Ha en riktig god og produktiv kveld :)

    SvarSlett
  5. Peoner er vakre...
    Jeg har både de mørke røde og noen lys rosa i hagen...
    Bare synd blomstringstiden er så kort,
    skulle gjerne hatt dem i full blomst hele sommeren...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  6. Fint bilde av en flott blomst. Jeg likte også godt duken og muggen ☺

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  7. Elsker peoner :)
    Kos deg Elin
    Klem

    SvarSlett
  8. Det morsomme BØR gjøres først,fnis!;-D
    Ha en fin tirsdag du også,
    klem Hege.

    SvarSlett
  9. Vaske og stelle blir vel veldig gjerne bortprioritert. I alle fall her.
    Nydelige Peoner.
    Ha en flott dag videre.
    :) Susanne

    SvarSlett
  10. Peoner er fantastisk fine
    Er veldig glade i de jeg også
    Ha en herlig tirsdagskveld

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)