lørdag 3. april 2010

Påskekrim del 7 og dagen derpå....



Påskeaften er her, sola skinner. Gradestokken begynner å bevege seg i riktig retning. DET ER VÅR!
Her skal det forberedes mat som jeg skal servere i kveld. Helstekt indrefilet. Men først må jeg ned på butikken å fylle spisskammerset med diverse ting som vi har gått tom for de siste dagene. En slik dag innimellom helligdager er bare et deilig avbrekk på noen late dager.  Men jeg trenger også frisk luft, etter å ha gått fra å være prinsesse Elin til å være nattens dronning i går kveld. Det er på dager som dette jeg husker hvorfor jeg ikke går på fest oftere.
Heldigvis har jeg gode venninner som kommer å henter meg, når jeg nattens dronning falmer og man har rødvin over hele den hvite kjolen.(det så ut om  jeg  var tatt rett ut av  en påskekrim)


Bildene som jeg viser i dag er fra kjøkkenhyllen som ble skrudd opp for et par uker siden. Enkle men dekorative ting. Et Norgesglass med lys i, gafler kjøpt på Tanum loppis i Sverige for 20 kroner stk. Et eggeglass  og et par fingerbøl som jeg har arvet. En gråpapir pose med te finnes det  også der, men den ble ikke med på bildet.


Blir sola værende skal jeg rydde litt på terrassen, hente frem puter og pledd. hente reiseradioen å bli ute resten av dagen. Maten lager igrunnen seg selv. Dette her blir en nydelig dag.

Del 7 av påskekrimmen finner dere i dag HER

Håper dere også får en fin og varm vårdag.

Klem fra Elin:)

3 kommentarer:

  1. hei på deg.
    ja nydelig med et avbrekk i alle hellig dagene,heldig du som har sol,her er grått og mørkt i været,men vi hygger oss inne,
    deilig å komme hjem etter fest.
    godt du hadde det greit da.
    ønsker deg og dine en hyggelig påske feiring,her står steka i ovnen,tar den på langsteking å 70 grader,blir så saftig da..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en fortsatt fin påske Elin....og håper formen tar seg opp i løpet av dagen!!
    Her skinner solen :o)

    SvarSlett
  3. When you find yourself pondering sneakers imagine Prada sneakers for females which may have eminence along with illustriousness throughout their design and style along with gucci replica handbags sale.
    Young ladies around should you be thinking tips on how to increase your current feminism, it is certainly major time for it to observe your effeminate along with breitling replica sale using classiness.
    For you to open your serious love get rid of your current confined entire world and pay attention to precisely how lovely Prada sneakers for females are generally setting up a furor out there. Prada sneakers for females will be the high-class cartier replica sale and still have your become the brand in the sport on the globe, consequently rarely there was a moment if your patterns are actually blemished using flaw.
    Girls wish to go with his or her costume while using lovely set of two dior replica, nevertheless in fact certainly not anyone lucky while using entrance for you to entrance high-class this means when you attend find the set of two Prada sneakers one thing that will occurs in mind can be convenience along with pleasure.
    A number of rolex replica sale would seem additional particular, that they dressed up your obvious natural leather second that make these people seems to be additional eye-catching along with classy.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)