tirsdag 27. oktober 2009

Med på laget i Løå har vi fått...


Både jeg, Liv og Monica jobber så blå røyken står ut bak for å få nok varer men også bli ferdig med det som må gjøres før Løå kan åpne dørene den 21. November kl. 12.00.
Her er litt av helgens produksjon i hjemmet. Lys poser av gamle laken med mellomverk, Lys poser med franske emblem og hvite skøyter med blonder.

Når man putter et syltetøy glass ned i lys posen blir det et vakkert skue. Det er ikke så mye som skal til:)

Tilda englene er også klare til å komme inn i Løå. Noen med kranser i hendene, andre har igjen blitt pyntet med lerke kongler.

Husker dere den blomster butikken som jeg kjøpte dette herlige hjertet ? Og som jeg fortalte om på bloggen tidligere i denne måneden?
En kollega av oss Løe damene, er datter i huset der. Så hva passet vel bedre at Løå blir full av julens blomster og julens pynt fra denne butikken i tillegg til det vi lager selv.


Jeg har allerede sett meg ut noen nydelige saker fra Miljögården, jeg :))

Ha en fin dag alle sammen. Her må det jobbes både på jobben og i Løå.

Klem fra Elin:)

21 kommentarer:

  1. Kjempefine ting dere lager! Det er koselig å følge med på forarbeidet til åpningen av Løa.

    Har du sett at jeg også forbereder julemarked?

    SvarSlett
  2. Nydelige ting dere lager ja! :)

    Gleder meg til å besøke Løå!! :)

    SvarSlett
  3. Flinke dere er!!

    Lykke til med produksjonen ;o)

    Klem J.

    SvarSlett
  4. Superflinke er dere... dette kommer til å bli så bra...

    klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Tusen takk for den koselige kommentaren på bloggen min. Kjekt at du liker tingene eg har laga, det varmer:)
    Eg og venninna mi skal være med på ei husflidmesse på eit koselig lite plass som heiter Fitjar, det ligger heilt nord på øya Stord. Det er helga før dere ska ut i ilden 14. og 15.november.
    Har veldig lyst å komme å sjå i Løå, men har ikkje fått pusslebitene til å gå opp enda...Det får bli på sparket viss eg får det til. Det nærmer seg jo med stormskritt nå:)
    Kos deg videre med forberedelsene!

    SvarSlett
  6. Så skjønne ting dere lager! Gleder meg til å se mer! Lykke til!

    SvarSlett
  7. Hei Elin!
    Så flotte ting! Denne løå blir sikkert som et eventyr! Lykke til med vidare produksjon! :)

    Tirsdagsklem frå Elin!

    SvarSlett
  8. Så duktiga ni är! Hej och hå- jobba på! Kram Alexandra

    SvarSlett
  9. Så flinke og kreative dere er.
    Lysposen er nydelig.

    Håper du ikke sliter deg helt ut no da.
    Du må huske og ta vare på deg selv også:))
    Klem

    SvarSlett
  10. Jeg bare elsker de Tilda englene!! Nydelige!!! Synd at jeg bor så langt unna løå :0( Dere er superflinke, altså! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  11. Fy søren så mye fint dere får å by på! Skikkelig dyktige er dere! Veldig spennende å følge slike kreative damer-dere inspirerer!
    Har veldig lyst å besøke denne Løå deres en gang:o)
    Lykke til videre og stå på med å realiserer drømmen:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  12. Skulle ønzke jeg bodde nærmere Løa jeg... Imponerende arbeid dere gjør!

    SvarSlett
  13. LYSposen var kjemplekker,flinke du :o) skulle gjerne vært en tur i Løå :o)
    Ha en flotte osndag! :o)

    SvarSlett
  14. En i gjengen vår har en betalingsmaskin tilknyttet en firmakonto. Alle deltakerne får sitt beløp ved fremvisning av kvitteringer.

    SvarSlett
  15. Thi..hi..når du sier det er mye å gjøre ...ja da mååå det være mye...
    Mye glede og spenning også tenker jeg.. Masse fint som lages:-)...(ikke akkurat noen bombe..)Lykke til!!
    Deilig dag & Stoor klem Randi

    SvarSlett
  16. *flire*

    Mi prinsesse har òg foreslått tungekyssøvingar på "Anne". Stakkars dukka:)

    Anita

    SvarSlett
  17. Så vakre saker til Løå! Skulle ynskje eg kunne vore der. Er dessverre midt i eksamenstida for meg:(
    Ha ein herleg kveld!

    SvarSlett
  18. Dokke e så flinke!! Kå fær du alle idean ifrå Elin...?
    Kan æg spør om å få lov å hærma ette deg, å sy mæg sånn ei lyslykt som du vise i innlegge? Den va kjæmpeskjønn!!;)

    SvarSlett
  19. Så flotte ting dere lager. Skulle gjerne besøkt Løa :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  20. Så mye fint… og så flinke dere er!! Gleder meg til å se mer…
    Lykke til og ha en fin kveld

    SvarSlett
  21. Flotte ting, tenker det blir kjempe flott og hærlig stemning på Løå:))

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)