fredag 30. oktober 2009

GOD FREDAG:)

Det er fredag og jeg er snart klar for helgen. Jeg skal bare jobbe 7,5 timer først, å så skal jeg hjem å slenge bena på bordet å kose meg i 2 hele dager.
Helga skal brukes til å rydde i skuffer og skap her hjemme, sy litt til Løå men også til meg selv. Brukt butikken skal også utforskes.
Jeg skal også legge beslag på pc en som har blitt forsømt den siste uken. Jeg skulle vært inne hos alle dere å lagt igjen kommentarer men det har jeg ikke hatt tid til så da blir det å blogge til det siver "blå røyk" ut av tastaturet i helga:))


I går kveld var kjøpte jeg meg ny sofagruppe. 3 og 2 seter. (HURRA-HURRA-HURRA)
Våre to grå har vært helt fantastiske og jeg elsker formen men glidelåsene i trekkene synger på siste vers.
Jeg bruker tepper i sofaen for at skumgummien ikke skal vises.
Sofaen er kjøpt brukt og har tilhørt en barndomsvenninne av meg. Så denne helgen skal jeg sy nye putetrekk til sofaen som kommer i hus neste helg:) Ò LYKKE....

Ha en herlig fredag alle sammen.

Klem fra Elin:)

36 kommentarer:

  1. God helg! Elin.
    Kjekt å tenke på at eg ikkje er aleine, når eg er oppe så tidlig.
    Gratulerer med ny sofagruppe.Har også kjøpt ny.Før dekka eg til sofaen fordi den var så slitt, nå dekker eg til den nye fordi den er så fin . Sparer på den.
    Det er lov å le høyt av sånt.

    Helge klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Her har du så mye fint: ) Flott design på bloggen din!

    SvarSlett
  3. Høres ut som at du har lagt opp til en flott helg! Og gratulerer med sofa:D

    SvarSlett
  4. Koselig å starte dagen inne hos deg:-) Her er det så mye fint å se på. Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  5. God helg til deg også prinsesse :))
    Høres ut som du har flotte planer. Gleder meg til å se den nye sofaen.
    Kos deg.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  6. Hei Elin!

    Nå er det lenge siden jeg har fått besøkt deg. Ser ut som at du er effektiv og flink som alltid. ;)
    Likte godt de nydelige boksene med engler på i forrige innlegg!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  7. hei Elin,
    Jeg ønsker deg en fin helg! nyt det!
    klem,
    barbara

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ny sofa,blir spennende å se hvordan det blir når den kommer i hus...
    ellers får du kose deg masse når du syr og er kreativ i helgen....Jeg skal ha gjester i kveld og det blir koselig..Klæm Linda

    SvarSlett
  9. Ha en flott fredag, Elin:) Og god helg!
    Høres ut som det kan bli en bra helg.
    Og gratulerer med ny sofagruppe-

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Hei snuppa!
    Ja, her er det full fart hele helgen - skikkelig turbo du setter inn... :o)

    Ha en flotters helg, kos deg med ALT du måtte finne på!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Gratulerer med ny sofagruppe. Ønsker deg en god helg med god tid til alle dine kreative gjøremål. Jeg lar meg stadig imponere!

    SvarSlett
  13. Imponerende å sy trekk til en sofa, Grattis! Gleder meg til å se, katten holder på å ødelegg vår, har kvasse klør disse firbente, men mannen mener jeg er glad til og han har vel rett i det! hihi...
    God helg! Klemmer på vei!

    SvarSlett
  14. Hei. En veldig inspirerende og spennende blogg du har. Gleder meg til å komme innom og se i løå.

    SvarSlett
  15. hei...

    tillykke med den nye sofa, glæder mig til at se billeder. Her hos mig bliver der flyttet rundt på møbler og malet, så vi har travlt,men jeg håber på at få tid til at blogge lidt indimellem projekterne.

    Ønsker dig en rigtig fin helg


    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  16. Er herlig når helga kommer,imorgen er det halloween fest for lillejenta.Spennende og skremmende hehe.Er en Give away hos meg hvis du vil prøve lykken.God helg. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  17. Hej Elin! Jag vill nominera dig med Kreativ Blogger Award och hoppas att du mottager denna :)
    Jag vill tacka dig för en fin och inspirerande blogg jag gärna följer! Ha en härlig fredag! /Jackie

    SvarSlett
  18. God helg til deg også:)

    Gratulerer med kjøp av ny sofa!Spennende! Jeg gleder meg til å se bilder:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  19. En riktigt god helg till dig Elin! Kul med nya soffor! det måste vi också ha snart! :-) kram Alexandra

    SvarSlett
  20. Gratulerer! Herlig med sånne store, nye møblar!

    God helg!

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med ny sofa!
    Ha ei herleg helg!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  22. Ønsker deg en riktig god og kreativ helg:o) gler meg til å sjå:o)
    Her er det opning av ny Rivera Maison butikk i morgen.,så det er min store "happening" for helgen! ;o)
    Klem j.

    SvarSlett
  23. Å så deilig med ny sofa da! Spennede å se hvordan de nye putene blir :) Ønsker deg en riktig god helg! Klem fra Elin

    SvarSlett
  24. Ha en fin og koselig helg, Elin!
    Klem Linda

    SvarSlett
  25. Gratulerer med ny sofa ! Her sitter vi i nyvasket hus og koser oss med sjokolademuffins !

    SvarSlett
  26. God helg til deg Elin :) nyt helga!!!

    Gratulerer med ny sofa - gleder meg til å se resultatet!!! :) blir sikkert kjempefint!

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  27. Gratulerer med ny sofa, gleder meg til å sjå både den og putene:)
    Håper du får ei fin helg, kos deg:)

    SvarSlett
  28. Hei, å god kveld i stua:)

    Grattis med ny sofa, - kjempegøy!Tenker du gleder deg til å få den i hus ja!! Er det ikke bare gøy å shoppe vel..?;)

    Klem

    (P.s takk for hyggelig tlf-samtale:)

    SvarSlett
  29. Grattis med ny sofa! Tipper den blir bra med nye trekk og alt :)

    Ha en strålende helg!

    Hilsen fra
    Kjersti

    SvarSlett
  30. Tack för Dina varma vibbar från Din sköna & sinnliga blog!! Jag följer Ditt exempel!

    Agneta

    SvarSlett
  31. Så heldig du er da, som har fått deg ny sofa :-)). Jeg klarer ikke helt å lande hva slags sofa jeg vil ha, så jeg dekker den jeg har med et hvitt fint teppe fra Indiska :-).

    Jeg regner ikke med at du blir sittende med beina på bordet så lenge. Vi får vel se noe av det du produserer til Løa i helgen?

    SvarSlett
  32. go helg til deg og dine-og grattis me ny soffa! De bli bra!Vi har også en gaaaammel en med trekk på-jeg ser virkelig frem til vi skal kjøpe ny;)

    SvarSlett
  33. Lenge siden jeg har besøkt bloggen din, og jeg må bare si jeg beundrer din kreativitet og effektivitet!! Og de lysposene var bare nyyyydelige.. har dere beskyttet de på innsiden for at de ikke skal brenne?

    Grattis med ny sofa, du fortjener jo absolutt det når den gamle har begynt å gå fra hverandre!

    Kos deg med helg!

    SvarSlett
  34. Så kjekt med ny sofa da!!
    Det trenger vi også!!
    Foreløbig sliter jeg på Emmelines gamle !!

    ha en fin og kreativ helg Elin :o)

    SvarSlett
  35. Riktig god helg til deg også,
    Elin:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)