tirsdag 5. september 2017

Høsten inspirerer

Hallo!

Det har vært en lang og deilig sommerferie men  nå er det på tide å begynne å oppdatere bloggen igjen.
Akkurat nå er vi på vei inn i en tid som jeg synes er utrolig koselig. Sånt offisielt er ikke sommeren over før 21 september men for min del er den over og jeg koser meg å bake, sylte og pynte.

Jeg liker at kveldene blir mørkere, jeg liker å tenne levende lys, jeg er glad for grønnsakene som har ankommet butikken, sesongens kjøtt, vinden som uler, fargene ute og jeg liker at blomsterbutikkene har begynt å ta inn pyntegresskar.

Jeg har vær inne på pinterst å funnet inspirerende høst bilder. Håper du blir like inspirert som meg.











Ha en vakker dag. 

Klem fra Elin:O)

4 kommentarer:

  1. شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف

    افضل خدمات شركة المثالية للتنظيف بجميع مدن ومحافظات المنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية للتنظيف ومكافحة الحشرات والمقدمة بافضل جودة وارخص الاسعار حيث توفر شركة المثالية للتنظيف خصم 30% لجميع خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات وجلي البلاط اتصل الان واحصل علي خصومات شركة المثالية للتنظيف

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)