onsdag 25. januar 2017

Nye tekstiler


Hei og god onsdag!
Her har de siste ukene gått med til å få ryddet meg igjennom skap og skuffer og pleie influensasyke pasienter her hjemme. Jeg synes januar går så fort. Måneden blir liksom brukt til å få jula unna og når alle spor etter jul er borte har det blitt februar.  Februar derimot liker jeg mye bedre- det er liksom min måned. Bursdag, årlig vinterferie med familien og man merker at ettermiddagene er litt lysere.


Jeg har kjøpt nye putetrekk! Jeg trengte de ikke men det er så gøy med litt forandring, spesielt i januar. Marineblå ( navy) er  fra IKEA, brune og paisely mønstret  er fra Sofies villa. Det ble veldig lekkert. Lexington home puten kjøpte jeg i fjor sommer.


Det er deilig med forandring og jeg har gjort litt små forandringer i hele huset. Det er ikke alltid så mye som skal til. Bytte om på noen bilder, ta bort noen ting, skru opp en ny hylle og plutselig føles hele interiøret som nytt.


Min neste mini makeover er badet. Inn med litt andre farger, masse planter og naturmaterialer... der vil jeg ha lys og luft. Heldigvis er veggene hvite ( og uheldigvis er gulvet på badet rosa belegg.. noe må gjøres)
Men det skal jeg ikke gjøre noe med i dag. I dag skal jeg få orden på vaskerommet, henge opp bilder, få unna flere skittenrøysdunker med skittentøy.


Jeg skal brette opp ermene å få det gjort. 
Ha en strålene fin dag. Klem:O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)