torsdag 21. april 2016

Blomster i hver en krok


Selv om været ikke er noe særlig i dag, kjenner jeg at våren er her. Det er lyst ved sekstiden, det er mildere i luften og fuglene kvitrer selv om det er regn i luften. Jeg er glad i stemorsblomster. Det er et av de sikre vårtegn og jeg kjøper stemor til både ute og innendørs bruk.
Både stue, soverom, tvstue og kjøkken har blitt pyntet med stemorsblomster, for nå skal ingen være i tvil. Det er vår!



Stemorsblomstene brukes ikke bare som pynt i interiøret. Jeg bruker ofte stemorsblomster som kakepynt og  i salater. Er ikke det hyggelig....å kunne servere en kake en regntung vårdag pyntet med vakre lilla stemorsblomster. Da blir dagen litt hyggeligere og og regnet mindre merkbart.

Ha en strålende vakker torsdag.
 Klem fra Elin

2 kommentarer:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)