mandag 1. februar 2016

Februar og lyset har kommet tilbake


Hei !
Vi kan skrive februar og lysere tider. Det gikk ikke mange dagene ut i Januar før man kunne merke at ettermiddagene var lysere. Nå i februar vil det merkes enda bedre. Det er flere ting som er fint med februar men lyset er absolutt det beste. Denne helgen har det kommet snø igjen her. Ikke mye men akkurat nok til å gjøre det lysere innendørs. Selv har jeg hjulpet til litt med lyset og følelsen av vår og sommer med å bytte ut tekstilene ned i stuen og på kjøkkenet. Inn med lyseblått og litt rødt og opp med brune ruter og Tweed. Jeg kjøpte noen puter fra Riviera Maison sitt merke Aspen House  i Tweed stoff  som nå brukes i sofaen i Tv stuen.


Litt lysere tekstiler, litt mer sommerfølelse og snart er det vinterferie. Tradisjon tro reiser vi alltid til Hafjell. Den samme hytten og de samme familiene samles. En fin gjeng på 14-15 stk. Fra 4 til 44 med flertall av ungdommer. Dette året blir mitt siste år på Hafjell i 30 årene. I slutten av februar fyller jeg 40. Jeg elsker å stelle til fest men ikke for meg selv. Dette er en ny erfaring for meg å skulle være den som skal feires. Jeg har til nå klart å styre unna slike fester men nå er det ingen vei utenom.


Denne uken skal brukes til å få malt litt på soverommet, planlegge bursdagsfest, finne finne frem slalåmski, vinterklær, planlegge vinterferien  som starter neste helg. Dette året er ungdoms OL på Lillehammer og slalåm og snowboard grenene skal kjøres på Hafjell like bortenfor hytten, så dette året blir det ekstra mye å både se og være med på, Men først er det ny uke og nye muligheter.

Ha en fin fin mandag. 
Klem fra Elin


1 kommentar:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)