tirsdag 4. august 2015

Velkommen hjem


V E L K O M M E N      H J E M

Da var vi tilbake fra ferie og i morgen starer jeg på jobb igjen. Det har vært en fantastisk ferie og den føles som jeg har hatt mye lenger ferie enn det jeg egentlig har hatt. Vi har vært hjemme, i Sverige, Oslo. Sørlandet og avsluttet det hele med 10 dager i Algarve.
Nå kjennes det faktisk helt greit å begynne på rutiner igjen- å ta fatt på høsten. Derfor har jeg samlet litt høstlig inspirerte bilder fra Pinterest (og fordi jeg gidder ikke å stikke opp å hente ledningen slik jeg får lastet inn bildene fra telefonen til pc)

I dag er det å forberede jobbstart, få orden her hjemme og få skrevet handleliste som gjelder. Kjøleskapet er rimelig tomt etter ferien, kleshaugen på vaskerommet er stor som et berg, vinduskarmene er full av støv og de fleste plantene mine har tatt kvelden. Her er det bare å brette opp ermene å sette i gang.



Jeg ønsker alle som er innom en 
fantastisk flott tirsdag. 

Klem fra Elin

4 kommentarer:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)