tirsdag 13. januar 2015

Symaskin-Tirsdag




Hei og god morgen.

Jeg har ryddet opp i bildemapper på datamaskinen og dermed ble jeg sittende å drømme meg bort til sol, skjø og sommer. For en vakker sommer vi hadde i 2014. Sol fra morgen til kveld nesten hver eneste dag. Bilde over er fra et hotell i Smögen i Sverige som vi lå på i juni. Tapeten og det meste pynten i dette rommet var fra Lene Bjerre. Hotellet lå på bryggen med utsikt over seilbåter og et yrende menneskeliv, ( bilde av seilbåten litt lenger nede er tatt ut av vinduet på rommet vårt).



I dag skal denne damen få gang på symaskinen. Formiddagen skal brukes til å fikse noen arvede dynetrekk.
 Rett før jul fikk jeg et sett med sengetøy i sånn god gammeldags kvalitet men det manglet knyttebånd. I dag skal jeg sy på slike og jeg vet av erfaring at bedre kvalitet på sengetøy skal man lete lenge etter så disse  tar vi vare på.






Sommerlig inspirasjon på en tirsdag er slettes ikke feil, iallfall ikke når det blåser stiv kuling utenfor og det høres ut som hele pipehatten skal ta av sted i vinden.

Jeg hører symaskinen rope ute på kjøkkenet.... 
ha en fin fin dag. 

Klem fra Elin 

3 kommentarer:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)