onsdag 4. juni 2014

Gratis sommerblomster


Hei og god morgen!


Det er vel ingenting som er hyggeligere enn å ha fri på en onsdag. Iallfall ikke når det er strålende sol og skyfri himmel. 

Vel helt fri blir det ikke men jeg konkluderer med det at det er bedre å lese til eksamen  fra solstolen på terrassen enn fra sofakroken med fyr på peisen. Selv om det siste kan være koselig det også. 

Lupiner fra veikanten gir en flott sommerstemning. Vakre blomster helt gratis. Her vi bor vokser de lags veien, i skråninger og på jorder i hopetall. Visst er de vakre der de står men noen få kan man vel plukke med seg hjem uten at det gjør så mye. 

Jeg plukker med meg hjem en bukett hver eneste dag. Til kjøkkenbordet, soverommet, stuen og til hagebordet. Det er nok å ta av.  Det beste av alt er at det blir slik en deilig sommerstemning i hele huset. 



Jeg ønsker alle som er innom en vakker fin sommerdag. 

Klem fra Elin



6 kommentarer:

  1. Nydelig ♥
    Kikker i veikanten når eg kjører, men er stort sett løvetann og hundekjeks her.. Kjøpte en bukett gerbera idag, og følte meg nærmest utro mot hageblomstene..
    Nyt dagen, eg skal på jobb og ha klubb i kveld*travelt*
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Дуже гарно!!! Дякую за натхнення!!!

    SvarSlett
  3. Beautiful dining area!:)
    Have alovely week:)

    SvarSlett
  4. Helt greit med gratis blomster ja,
    og når de er så fine må en passe på
    så lenge det varer. Er masse lupiner her også.
    Nå håper jeg finværet på Jæren fortsetter til over pinse
    så jeg kan få nyte det når jeg kommer nedover.
    Ha ei fortsatt herlig uke og lykke til med lesingen :)

    SvarSlett

  5. مكافحة حشرات ابوظبى 0567410494 التاج الملكى

    شركة مكافحة حشرات فى ابوظبى
    شركتنا تعمل على مكافحة جميع الحشرات، حيث تعتبر أحسن
    شركة مكافحة النمل الابيض ابوظبى

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)