onsdag 14. mai 2014

Hvitt, blått og rust...snart 17 mai


Hvem har bestemt at uteplanter må være ute og inne planter inne? Hørt noe så dumt!  Her har jeg kjøpt noen flere av disse små blå med gult øye som jeg ikke vet navnet på - for innendørs bruk. Det er snart nasjonaldagen og det blir pyntet i hvitt, blått og eh... rust... Nydelig gammelt fransk fat kjøpt på bruktbutikken. Deilig og rustent!


Sommerhusfølelse - det er slik jeg liker det. Ikke for mye dill og ikke for lite men akkurat passe. Om sommeren skal det være blomster i lekre pasteller og masse hvitt.
Jeg gleder meg til helgen. Frokosten er smaker mye bedre 17 mai enn noen andre dager i året. Nå når datteren har blitt stor- har vi allverdens tid og frokosten inntas nok ikke før utpå formiddagen.


Jeg synes det er hyggelig å sitte å planlegge slike måltider. Tradisjoner er noe jeg heier på!
På bordet står mange av de samme gamle rettene som man ikke kommer utenom. Laks, eggerøre og karbonader.  Men jeg liker å prøve ut nye retter og surfer nettet for ideer til deilige ting man kan servere.



Her skrives handleliste til helgen, vaskemaskinen surrer og jeg drikker morgenkaffe. Livet er rett og slett ubeskrivelig deilig.  Jeg ønsker alle dere skjønne mennesker der ute en nydelig onsdag!

Klemmmer Elin

7 kommentarer:

  1. Beautiful room and so full of light:)
    All the best:)

    SvarSlett
  2. Koselige bilder, Elin!
    Ha en fin 17. mai.

    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Håper du har hatt en herlig 17. mai -feiring med lang frokost. Det blir nok noen år til det blir tid til lang frokost på grunnlovsdagen her i huset… Barnetoget starter aaaaalt for tidlig. Men en vakker dag… Men jeg har nå klart å kose meg i dag likevel. *smiler* Vakre bilder i dag også.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  4. Numerous products is only to turn out to be passable representations while other companies are often times reflector imagery from gucci replica original. Any time you take a look accurately despite the fact, you can discover numerous limited difficulties. Typically the model and / or creative logo may differ to some degree because of gucci replica original for the reason that might possibly examples of the develop elements at the pouch on their own. The sum of Copy wholesale handbags racing typically the trendy possessions economy 's no limited problem for ones leading type stores. High quality type vendors prefer Louis Vuitton, Gucci, Prada not to mention Chanel are really working throughout their projects towards chanel replica dissuade typically the proliferation from copy possessions not to mention counterfeit vendors who turn a profit judging by his or her's very hard garnered reputation not to mention models. Huge amount of money are actually invested in from type vendors regularly towards counter top this unique improving concern. The general public but, absolutely adore copy trendy burberry replica wholesale handbags. Not to mention this type of pin the consequence on these products? For the reason that had been said, the charge might be best suited! Of course, a large number of the general public naturally destination typically the pin the consequence on for the purpose of rolex replica typically the big deals from amazing trendy possessions from the ft . of this super develop stores theirselves.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)