søndag 6. april 2014

Metervis med inspirasjon


Hei og god søndag!

Jeg er i skikkelig påskemodus nå om dagen og gleder meg veldig til å ta påskeferie sammen med familien på fredag. Jeg har allerede startet med å pynte litt her hjemme og har dratt frem både kyllinger og lys i gult. 

Fredag holdes det påskefest her for kolleger her og temaet blir....påske!



Akkurat nå er det pasteller som gjelder og har bestilt nydelige tekstiler i Tildas "All that is spring 2014" fra Tone Finnanger.
Og jeg kan nesten ikke vente med å sy disse skjønne harene. Tenk så fint det blir å pynte med disse to ute på trappen.
  



Jeg har bestilt samme stoff som vist på det øverste bildet både med rosa og med lyseblå roser. 

Det lyseblå stoffet skal sammen med stoff med lyseblå striper sys til 4 nye sofaputer. 

Det  rosa har jeg ikke helt bestemt meg for hva det skal bli til eller hvor det skal være men fint - det er jeg sikker på at det blir. 


Det er søndag og her skal det planlegges.Påsketur førstkommende torsdag med elever, påskefest på fredag, påskeferie hjemme og påsketur til Sørlandet. LIVET ER HERLIG!


Ha en strålende fin søndag! 
Klem fra Elin:)



Alle bildene er lånt hos Tildas World

3 kommentarer:

  1. Så innmari deilig å se frem til ferie som man gleder seg til !
    Og du har gjort det så koselig med påskepynt. Jeg tok også frem litt småpynt i går. Fint å ha litt hjemme for å lade opp før vi reiser på påskeferie :)

    Ha ei fin uke !

    Hilsen Hanne

    SvarSlett
  2. Elsker de skjønne harene du skal sy deg - de blir nok en hyggelig velkomst på trappa :)
    Nyt dagen og påskeforberedelser Elin!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. du inspirerer meg sånn! flott reir :) nydelige bilder,elsker de harepusene der. håper du har hatt en strålende helg!

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)