søndag 13. april 2014

I kopper og kar...



Palmesøndag og grått ute- men det gjør liksom ikke noe for inne har vi det vårlig og fint. Våren har virkelig satt sine spor inne og på fredag stakk jeg innom butikken for å kjøpe stemorsblomster....til å pynte inne med. 

To fluer i en smekk...pynte inne i påsken med stemor- for å så sette ut etter påsken, på terrassen. 
Krukkene står klar i lekehytten ( lekehytten til datteren blir brukt til oppbevaring for urner, krukker og diverse pynt )
Nå står det Stemorsblomster rundt om i krukker og kar. Bokstavelig talt. Alt har blitt tatt i bruk, alt fra sausenebb til gamle kopper. 




Jeg er akkurat som ungene jeg. Når jeg endelig har fri og kan sove lenge...våkner jeg tidligere enn jeg pleier i hverdagene. (!)
Jeg tror det kommer av at jeg trives så godt her hjemme og elsker å holde på med kreative sysler. Når har fri kan jeg prioritere slike ting som å male og sy...akkurat når det måtte passe meg. Og det er det jeg har tenkt å bruke litt tid på nå i morgentimene...male og sy. 

Ha en fin fin søndag. 
Klem fra Elin 


3 kommentarer:

  1. herlig med å starte med å ha plantene inne før ute da, du har det så flott i hjemmet ditt :)

    SvarSlett
  2. Koselige bilder- fikk meg til å lengte etter vår... ikke helt det her enda:) god påske;)

    SvarSlett
  3. The second thing is a person understand that with building virus-like page views plus top cartier replica watches marketing and advertising. Among the list of benefits associated with this particular resource do you find it appeared to be produced in your design the fact that extra you functions them a more complicated might be the page views developed. Basically you can aquire added bonus advertisings by way of cheap fake hublot watches for sale Virus-like Page views marketing and advertising so that you can some others. Once they make use of it to obtain marketing and advertising someone can have added bonus virus-like promotions absolutely free always! Working with a only referrer so that you can 10 dynamic affiliates someone can make sure that with her promotions finding deemed greater than 3000 moments in a four week period. This is definitely just what exactly absolutely everyone because of this business enterprise prefers. Option method of particular attention a person understand that with by using Virus-like Page views Marketing and advertising your Virus-like Promotions Resource so that you can Draw in Extra Page views. It's undisputedly concerning simplest way to draw in indefinite page views plus it is a cheap fake rolex watches plus ground breaking thought geared towards building even more page views for your personal purchasers. Establishing plus working with a new customers internet might be a tricky practical experience proper. Succeeding with the passion necessitates not only effort and time, and also artistic promotion practices and also a strong optimized webpage. That is definitely when Internet Salary Masterclass may come fake cartier watches. This is the innovative learning application gives Affiliate internet marketing recommendations plus methods to sooth building actual money internet. The following Internet Salary Masterclass Most effective of your Innovative Website Salary Web pages Critique is going to rolex replica around this exercising procedure plus your skill.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)