søndag 13. april 2014

I kopper og kar...



Palmesøndag og grått ute- men det gjør liksom ikke noe for inne har vi det vårlig og fint. Våren har virkelig satt sine spor inne og på fredag stakk jeg innom butikken for å kjøpe stemorsblomster....til å pynte inne med. 

To fluer i en smekk...pynte inne i påsken med stemor- for å så sette ut etter påsken, på terrassen. 
Krukkene står klar i lekehytten ( lekehytten til datteren blir brukt til oppbevaring for urner, krukker og diverse pynt )
Nå står det Stemorsblomster rundt om i krukker og kar. Bokstavelig talt. Alt har blitt tatt i bruk, alt fra sausenebb til gamle kopper. 




Jeg er akkurat som ungene jeg. Når jeg endelig har fri og kan sove lenge...våkner jeg tidligere enn jeg pleier i hverdagene. (!)
Jeg tror det kommer av at jeg trives så godt her hjemme og elsker å holde på med kreative sysler. Når har fri kan jeg prioritere slike ting som å male og sy...akkurat når det måtte passe meg. Og det er det jeg har tenkt å bruke litt tid på nå i morgentimene...male og sy. 

Ha en fin fin søndag. 
Klem fra Elin 


2 kommentarer:

  1. herlig med å starte med å ha plantene inne før ute da, du har det så flott i hjemmet ditt :)

    SvarSlett
  2. Koselige bilder- fikk meg til å lengte etter vår... ikke helt det her enda:) god påske;)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)