lørdag 29. mars 2014

Nye planter...


Dette er nok den beste lørdagen på lenge. Sola skinner, jeg har fått gjort en hel del ute. 

Jeg har plantet, spylt gårdsrommet, luka i bed,  vært hos hesten og jeg har baka brød til frokosten i morgen. (tenkte jeg skulle servere skikkelig søndagsfrokost til ungene og mannen)

Foruten dette har det blitt tid til kaffekos i sola og en forberedelser av middagen vi skal ha i kveld. 

Jeg bare elsker slike lørdager! 




Ønsker alle som titter innom en deilig dag videre og en fin fin dag i morgen.

Klem fra Elin.

5 kommentarer:

  1. heldige deg som har fått plantet allerede,jeg klarer nesten ikke å vente :))

    er nok en del snø som må forsvinne først her,og påsken må få gå sin vei :-p

    herlige bilder,jeg skal også ha en slik buksebum!ønsket meg lenge,men har bare ikke fått shoppet :-p

    SvarSlett
  2. Så flotte krukkene med blomstene ble! Blomster gir god energi og særlig nå om våren! Kanskje du vil bli med på seminaret; Kvinner i fokus 31. mai? Les mer om det her: www.facebook.com/pages/Kvinner-i-fokus/1374235716186593 klem Siv:-)

    SvarSlett
  3. Elin Hei!
    Elsket din par kaniner, Happy Easter til deg!
    Du har en hest! ah det mest fantastiske ting! her i byen hvor jeg bor har mange hester på grunn av polo kamper. Søndag morgen er det mulig å se dem gå par konkurranser. Hester har mykere snuter i denne verden!
    Ditt hjem er veldig vakkert!
    stort kyss fra Brasil!
    Priscila

    SvarSlett
  4. A model is going to be "The K Amount of money Page" marketplace burberry replica the spot where the director of a single k pixels from your partner's internet site. You start with the money necessary for a particular amount of money in every pixel, had become a particular Web-based means as well as long been made available for the purpose of well over who. Superior charge was basically on the subject of money 38, 100. Solely flows to demonstrate to who Web-based can be described as proper performance changer for the purpose of industry. But, numerous might possibly find it difficult to maintain the hottest general trends whether they are being caused to take more money concerning designer bags that they choose from a cut price through various locales. From store shopping by a trained comprehensive back pack seller, back pack aficionados could chanel replica consider the type construct y absolutely adore from a small part of this charge. A handbag happens to be an fundamental bit of a set of clothes, given that they are actually altogether mandatory. There are a lot ingredients that a lot of women needs to consider along with them continuously not to mention factors behind manner of ahead of time might be utilizing a handbag. An appropriate handbag has the ability to modification in the same manner a garments appearances, as well for ones fantastic and / or for ones unhealthy. wholesale handbags, the capacity to see methods that marilyn and i absolutely adore by decent deals chanel 2.55 replica is extremely important. From shopping via the comprehensive economy, you can easily see cheap deals who even so deliver type not to mention develop that marilyn and i absolutely adore aided by the less affordable devices.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)