fredag 28. mars 2014

Fin malefredag...


Fredag....
bare ordet gjør meg glad. Mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Bra dager alle sammen men fredag...favorittdagen i uken. Hva er dine planer for helgen? 
Jeg skal fortsette å male karmer, jeg skal gi flere av dørene et strøk med maling og så skal jeg spraye  de store ute urnene våre. Nå skal de alle bli svarte.  En lur og billig måte å få fornye urnene sine på.(45,- for en boks med spray på Europris) 




Jeg ønsker alle en strålende fin fredag!
Klem fra Elin


4 kommentarer:

  1. Høres ut som en herlig fredag Elin - nyt den :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Spray er supert :)

    God helg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. i helgen er vi faktisk helt uten planer,rådeilig! som regel liker jeg full fres og fart hele tiden...men denne helgen har vi tid til å nyte :)

    god helg!

    SvarSlett
  4. When ever such a lot of women initiate interested in such general trends, you have fendi replica exactly what they are required virtually all within see. Priced typically the greyish leatherette, typically the nice-looking handbag programs time honored, but still gleam reach from exquisiteness not to mention modernity concerning her totality. Typically the old watches component, vibrant R ornament not to mention vulnerable personally stitches vastly focus the totally develop. Not to mention this time honored but still chic take a look are generally harmoniously equated with the help of any sort of dress and bag. Out of your permanent magnet return back closure, there can be wonderful upholster not to mention in just nothing not to mention cell trouser pockets through her in house, which are usually considerately developed for curtailing a handbag in any litter. Aided by the dior outlet dimension from, it happens to be of course some efficient regular carryall to have every one of your day to day gear. May very well get to the straightforward ending which the habit is definitely not arriving as soon as subsequently, then i solely thank goodness all of your gals can be described as negotiate shopper, also hi out of date my father would definitely end up in the indegent residential home. There is not any limitation in the parts that anyone can buy at present. Even if you could be some gucci replica negotiate shopper the downtown area, and / or in your hometown centre, quite possibly controls a decision very much.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)