mandag 23. desember 2013

Lille julaften i prinsessehuset



Gledelig jul kjære lesere!

Jeg er så og si helt klar til å feire julaften sammen med familien. Noen småting gjenstår som å skifte på sengene, støvsuge huset, skrelle poteter, kålrabien, lage blomsterdekorasjon til bordet i morgen...ja slike ting som jeg alltid gjør på lille julaften og som gir sånn en fin julestemning ( foruten å skrifte på sengene da...)

Jeg synes nesten at lille julaften er like så koselig som julaften. Da  sitter vi oppe lenge, ser julefilmer, spiser kveldsmat der vi smaker på julens pålegger, naboer stikker innom  og som regel er Tv stuen full av ungdommer som skal levere og eller hente julegaver. En skikkelig kose kveld her i huset. 

Bildene er tatt i formiddag da det endelig var lyst nok til å kunne ta noen bilder :O)






Jeg ønsker alle der ute en fin lille julaften! 
Og husk og nyte kvelden 



3 kommentarer:

  1. Önskar dig och din familj en GOD JUL!

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder fra heimen, Elin!! Ønsker deg og dine en riktig God Jul med masse kos!
    Juleklem fra Jorunn✬

    SvarSlett
  3. Flott stemning i heimen:))
    Ha en fiiiin jul ♥

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)