tirsdag 29. oktober 2013

Jul med nostalgi


Den nostalgiske julen har alltid tiltrukket meg og så lenge jeg kan huske har filmer som Fanny og Alexander og Astrid Lindgren sine julefortellinger ( både om Emil og Madikken) fått meg skikkelig i julestemning.
Jeg elsker stilen med hvite stiv-strøkne duker, vakre krystallglass, enkel pynt som røde epler, hvite lys og kremmerhus i notepapir for å nevne noe.


Det er denne tiden på året jeg liker best, når man starter planleggingen av julens middager, starter på innkjøp av julegaver, starter så smått å dra frem pynt -  litt etter litt...


For en herlig tid vi beveger oss mot. Startskuddet går neste helg...da skal jeg få startet på julevasken. Julevasken er i vår tid vel egentlig ganske unødvendig fordi vi vasker jo strengt tatt hele tiden i motsetning til i gamle dager når det ble vasket to ganger...vår og jul.  Jeg synes det er noe herlig, beroligende og koselig med denne vasken. Sånn rett før det braker løs. Når den er tatt skal det pyntes til jul. Jul i nostalgisk stil.

Men først skal vi få unna julemarked førstkommende helg... og hva vet jeg...kanskje finner jeg et par nye ting til julepynt-samlingen min på julemarkedet, dette året.



8 kommentarer:

  1. Hei, ja, det er en fin tid vi går inn i nå :-) Ha en flott dag :-) Klem

    SvarSlett
  2. Nostalgisk jul er vakkert ja:) Passer kanskje ikke så godt hos meg, ikke gjennomført ihvertfal, men liker det:)
    Klem

    SvarSlett
  3. All that's necessary conduct is definitely going by using innovative marketing and advertising procedure which will makes certain to offer a person's prada replica business enterprise by way of building extra joining up page views plus profits of this products and solutions. This tends to help you to what you sell off by way of aiding you to attain a person's aimed prospects within a highly legalised, lawful plus great style. You most likely are made possible to ever more potential clients for any supplement just like you use this thought over and over again for the reason that page views gucci replica virus-like putting to use using these services. You will go through targeted traffic populated for your personal webpage. Around Virus-like Page views Marketing and advertising anytime you actually give your referrer concerning this thought so that you can some they usually make use of it to produce guests recommended to their supplement you're going to receive Added bonus Virus-like Marketing and advertising for any entire everyday living. To illustrate, believe you possess developed 500 promotions against your products and solutions. For an omega replica if you ever pertain the theifs to 10 alternative men and women who seem to respond in the same manner you might collect 3000 tv audiences to the promotions without the need of supplemental efforts, that could continue to keep raise virally lifelong. Like that you may add to the volume of tv audiences in the promotions by way of boosting the volume of contacts plus building added bonus marketing and advertising thus. Together with the a lot of awesome high of the following thought is definitely chanel replica you may sell a person's products and solutions by One E-mails that is definitely thought to the way with building large salary internet by way of offering features. People today receive extra a usd 10, 000 by way of submitting, the usual, exclusively solo one contact. Consequently Virus-like Page views Marketing and advertising radical innovative page views know-how means that you can enhance products and solutions, hire associates, generate features, get started JOINT VENTURE replica chanel bags, and also conduct what you may really want by using submitting daily one e-mails.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)