tirsdag 9. juli 2013

Vi har geiter på gjestetoalettet


Gjestetoalettet er vel egentlig det rommet jeg blogger minst om. Det er nok fordi at det sjelden skjer endringer her. Det er både lite og tingene har liksom  sin  faste plass. Det eneste som byttes ut er håndklær og såpe.
På ferie i fjor kom jeg over en super kosmetikk kjede i Thailand som heter Beatuy Buffet.  
Denne gangen kjøpte jeg med meg hjem flere ting fra denne kjeden blant annet flere flasker med badeskum med geitemelk. Nå har jeg verken noe videre godt forhold til geit etter et ublidt møte med en sur en for noen år siden men flaskene var så himla fine at den bare måtte bli med hjem.


Så man kan vel si at geitemelka er grunnen for en liten endring her inne i dag. 


Jeg håper alle har hatt en flott dag enten du er ferdig med ferien, ikke har begynt
 ferien eller som meg, nyter ferien. 



3 kommentarer:

  1. Hei Elin :)
    Eg må innrømma at eg vart veldig nysgjerrig etter å ha lest overskrifta på innlegget ditt...
    Såg for meg geiter "live" på gjestebadet mm. :D
    Noko som forøvrig kunne vera svært så bonderomantisk og landlig. I allefall for oss lesarar ;)
    Fin sommar vidare til deg og dine !
    Ferie er HERLIG !
    Klem / Janne

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)