onsdag 5. juni 2013

Viktig om Tine. K lysestakene


Hei og god morgen!

Jeg elsker mine Tne. K lysestaker. Jeg kunne hatt minst hundre av dem hvis jeg hadde hatt råd til det.

Det har jeg ikke, men jeg har 4. Først kjøpte jeg to stykk i den fineste blåfargen...så kjøpte jeg to til i den fineste blåfargen...Hvorfor?

Jeg putta de to første i oppvaskmaskinen. Da jeg åpnet maskinen var all fargen gått av i vask.

Så til alle dere der ute som har slike lysestaker.  Ikke gjør som meg, for da forsvinner fargen på dem.



Jeg ser det positive i det meste og på grunn av min egen dumhet har nå to blanke og to blå, for jeg kjøpe meg et par nye i  helgen, i den lekre blåfargen.

 De ble kjøpt på Bruno's interiør i Haugesund.- En lekker butikk som jeg kjøpte flere ting i. Det var rett og slett en slik butikk som man sliter med å bestemme seg i, få betalt og komme seg ut fra.

Man blir liksom bare gående rundt å se på alt det vakre.  Damen bak disken var forresten veldig  hyggelig. Ikke at de som står i butikk ikke er det, for det er de. Men hun var liksom enda hyggeligere enn slike hyggelige interiørbutikkdamer. Hun var rett og slett kjempestort smil.

Vet dere...jeg var akkurat like glad da jeg hadde kjøpt de to siste  lysestakene fra Tine.K som da jeg kom  hjem med de to første....for så fine er de!


Jeg ønsker alle en fantastisk onsdag! 
Det er sommer det  sol og det er snart sommerferie!




4 kommentarer:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)