fredag 1. februar 2013

Den fredags-følelsen...


Hei og god fredag!

Det er ikke noe som slår fredags-følelsen. Og spesielt fredags-følelsen som i dag med strålende sol fra skyfri himmel.

Det blir en helg med skikkelig "påskevær" og det har jeg tenkt å utnytte max! Rydde litt utenfor, få bort rusk og rask som har hopet seg opp i løpet av stormer og ruskevær de siste månedene. Sette meg på kjøkkentrappa med kaffekopp og bare nyte godværet.



Som en start på en solfylt deilig helg gikk jeg innom en av de lokale interiørbutikkene i dag etter jobb. Kurvbrettet har jeg tittet på flere ganger og i dag synes jeg virkelig jeg fortjente det.

Her i huset blir det kreative prosjekter, god mat, tv titting og ikke minst masse avslapping i løpet av helgen.

Jeg ønsker alle som er innom en 
deilig fredag og ei kjempefin helg.


12 kommentarer:

  1. Hei, Nydelig bilde og gratulerer med lekkert brett! Fin fredagskveld! klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Åååå så deilig med fint vær og sol!
    Det får man masse energi av!!
    Gleder meg til jeg kan begynne å stelle litt i hagen igjen!
    Nydelige bilder du viser i dag!!!
    Ønsker deg en NydeligFlott fredagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Goooood Helg til Prinsessa fra Flekkefjord :-))

    Snart kommer Harley'n på veien :-)))))

    Harley :)

    SvarSlett
  4. Som vanlig viser du oss flotte og inspirende bilder,håper du fikk kost deg skikkelig ute i dag.
    Ha en strålende helg,klem hege
    pst
    har du fått nytt tlf nr?

    SvarSlett
  5. Så fint det kurvbrettet var! Så ikke så dumt ut med jordbær heller *smiler*

    Ønsker deg en herlig helg! Nyt den!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder!
    Herlig med en sånn helg:)
    Takk for koselig hilsen hos meg:)
    Ønsker deg en herlig lørdag!
    klem lille meg

    SvarSlett
  7. Deilig! Slikt vær gir energi. Gleder meg til å nyte dagen:))
    Herlige bilder!!
    Ønsker deg ei fin helg

    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Hei! Liker bloggen din kjempegodt og lurer på hvor du har kjøpt det hvite stettfatet du har i den hvite hyllen.

    SvarSlett
  9. Til anonym:
    Det fatet er av merket Blomingville og kan kjøpes i mange butikker som selger dette merket :) Jeg kjøpte mitt fat på en frisørsalong her på Ålgård. :)) Frisørstuå selger litt interiør og stæsj i tillegg til å klippe hår. Klem:)

    SvarSlett
  10. Så lekre bilder du byr på idag! Det vatnas i munnen av både fine ting og fine bär!
    Ha en fin dag

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)