mandag 31. desember 2012

Takk!



Januar


 Februar


Mars



April


Mai



Juni 


Juli


August


September


Oktober


November


Desember




New Year’s Reflections

Looking back on the months gone by, a
s a new year starts and an old one ends,
We contemplate what brought us joy, a
nd we think of our loved ones and our friends.

Recalling all the happy times, r
emembering how they enriched our lives, w
e reflect upon who really counts, a
s the fresh and bright new year arrives.

And when I ponder those who do, I immediately think of you.
Thanks for being one of the reasons I'll have a Happy New Year!


Til alle mine lesere. Et riktig godt nytt år!




14 kommentarer:

  1. Hei fineste Elin! Takk for koselig kommentar hos meg! <3 Gleder meg til å følge deg i 2013 - alltid mye inspirasjon og glede her hos deg! Bamseklem fra Cecilie

    SvarSlett
  2. Flotte og stemningsfulle bilder. Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Så fin årskavalkade du viser, herlige bilder! Takk for all inspirasjon og kreativitet du har delt med oss dette året og jeg gleder meg til å følge det videre i 2013. Et riktig Godt Nytt År, Elin!
    Klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Så flotte og nydelige bilder :)

    Takk for super koselige ord og titter innom deg mange ganger i løpet av 2013 !

    Ønsker deg et riktig Godt Nyttår :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Selv takk!

    For stor Åh faktor;
    Åh står for:

    Vakkert,
    Koselig
    Tøft,
    Stilig
    Mmmm Ser godt ut.
    ovs, osv,

    Stor takk for mye inspirasjon og glede, i 2012,

    Ønsker deg og dine Et riktig Godt nytt år.

    Klem,

    SvarSlett
  6. Herlig bildekavalkade fra året som har gått. Alltid morsomt med et tilbakeblikk ;-) Vakre bilder du viser.

    Ønsker deg et riktig godt nytt år!
    Ha en finfin nyttårsfeiring! Kos deg masse!

    SvarSlett
  7. Hei elin
    Takk for året som gikk,gleder meg til å følge deg videre i 2013,du er en stor inspirasjonskilde,alltid like kjekt å treffe deg.
    ønsker deg og dine ett fantastisk nytt år.nyttårsklem hege

    SvarSlett
  8. Riktig godt nytt år til deg :)

    SvarSlett
  9. Fine bilder,as ever;)¨
    Fint nytt år 2013 til deg

    Tina;)

    SvarSlett
  10. Flott visning av flotte bilder gjennom året. Godt nyttår. Klem

    SvarSlett
  11. koselig oppsummering av året
    Ønsker deg et godt nytt år
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)