søndag 11. november 2012

Inspirasjon i bøttevis...


Hei
Sola dukka frem i dag og da var jeg temmelig kvikk å dra frem kameraet. November sol er vakkert, det er bare så sjeldent vi har den fremme. Og da må slike øyeblikk gripes. Kransene som er av det kunstige slaget har blitt hengt opp i dag. De pleier å komme frem fra kasser på denne tiden av året og så henger de utover vinteren.


Det ble liten tid til å handle selv på julemarkedet men litt klarte jeg å snappe ned meg før alle gjestene dukket opp. Juleboken til Jeanne d` arc living fant jeg hos Siri og Mirjan, som er eierne avl Forandring fryder på landet. Der fant jeg også verdens fineste gavepapir i fransk stil fra samme leverandør som boka. Det skal jeg bruke til et eller annet kreativt. Jeg vet bare ikke helt hva enda :O)


En ting som jeg ikke kunne unngå å få med meg hjem fra julemarkedet var inspirasjon. Inspirasjon i bøttevis. Inspirasjon som gir rom for nye ideer til hus og hage. Denne uken blir fantastisk! Planleggingsdag på jobben på fredag, noe som betyr at jeg får en fri-fredag.  Gjett hva Fri-fredagen skal bruks til....pynte, ordne og være kreativ her hjemme.


Jeg ønsker alle ei kreativ fin ny uke!

7 kommentarer:

  1. Jeg blir inspirert av å komme inn å se på bloggen din jeg :) Ønsker deg en fin ny uke.

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en deilig uke!
    Klem fra LIV

    SvarSlett
  3. Flinke og kreative du :))
    Takk for all kreativitet du sprer rundt deg :)

    Klemmer på klemmer ♥

    SvarSlett
  4. Jeg blir også inspirert hos deg:) Ha en fin uke! klem lille meg

    SvarSlett
  5. superbe je viens souvent et c'est toujours très beau !

    SvarSlett
  6. er jo umulig å få tatt bra bilder for tiden, konstant mørkt! huset vårt ligger til så d er uten sol i 2 mnd i året.... så her er d skikkelig ille.. :/ jaja... gjør så godt jeg kan....
    :)
    Jeg har blogget litt om stjerner i dag, kanskje du kan la deg inspirere?? jeg er kjempe fornøyd med dagens diy ihvertfall :)

    Takk til deg for hærlig inspirasjon!

    Klem fra Diana.

    SvarSlett
  7. Så lekkert med de grønne kransene mot det hvite! Ha en flott og kreativ uke. Jeg kommer til å stikke innom bloggen for å se hva du får til :o) Nina

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)