søndag 14. oktober 2012

søndags-sysler...


Hei og god søndag!
Jeg er jammen  glad for at det er søndag. Det kjennes nemlig ut som om jeg har vært på fest i over en uke og har gjort fint lite og ingenting i hele dag. ( 1 uke i buss tar jammen på)

Jeg har aldri likt veps, bier og humler. Jeg må innrømme det at jeg  faktisk er livredd dem. Jeg stikker før de gjør det for å si det slik. Og til dem som  dem som tror at prinsesser ikke kan springe fort, så kan jeg fortelle dere at denne prinsessen er hurtigere enn lynet hvis en av disse skapningene bare så mye som tenker på å bruke meg som landingsplass.

Veps, bier og humler på tekstiler er en helt annen ting. De er nemlig utrolig flotte og skremmer kun visakortet.

Jeg kjøpte puten i Berlin. Lene Bjerre sin kolleksjon er utrolig vakker og man finner de fineste tekstiler og det vakreste steintøy (muggen jeg viste i går er også fra Lene Bjerre) 
Litt kontrastfarger som sort blant alt det hvite er bare fint synes jeg, så puten passet perfekt som Ektorp-pynt nede i stuen.


Sa jeg at jeg hadde gjort fint lite og ingenting?!? Njaaaa, jeg har sittet litt ved kjøkkenbordet og gjort ferdig noen småting som skal selges på julemarkedet den 4 november. Men det blir en stille og rolig ettermiddag og kveld i prinsessehuset. Jeg skal sitte i sofaen og stappe noen Tildaer, drikke litt kaffe, spise masse sjokolade og se på tv.

Jeg ønsker alle som er innom en vakker dag videre.


2 kommentarer:

  1. Ja det er begrenset hva en får tid til på slike turer. Rekker ikke alt jeg skal på en tur til Jæren heller jeg.
    Takk bare innom etpar bruktbutikker. Må nok snart ha minst ei uke der nede så jeg kommer over alle butikkene jeg gjerne skulle vært innom.
    Ja mugger får en ikke nok av. Nydelig den der. Puta var også fin. Helt greit når de ikke er levende.
    Ønsker deg ei god og avslappende kveld :)

    SvarSlett
  2. Finally, utilize leather-based conditioner. You might right now put it on towards the whole fake omega sale tote. Don't more than extra the use of the actual leather-based tote conditioner or even you might clean the surplus conditioner having a microfiber fabric. To keep the actual original appeal of the dark Chanel tote, you might utilize the actual leather-based conditioner as frequently because as soon as in most 3 months as well as prior to fake cartier sale a person place your own tote in order to storage space. You can easily preserve the dark Leather-based Chanel tote compared to individuals coloured types. In addition, apart from they're simpler to deal with. They're much more flexible totes to make use of not only with regard to buying however actually to operate. Your own dark Chanel is recognized as traditional louis vuitton replica sale as well as probably the most desired purses within the background associated with style. Chanel is actually well-known like a large manufacturer fake louis vuitton bags on the planet associated with higher style for most of us, and it is fragrance, purse, as well as clothing have grown to be the fashionable image with regard to people who find themselves style as well as luxurious mindful.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)