tirsdag 25. september 2012

Litt nytt!


Hei og god morgen!

Det er en sur og kald tirsdag morgen og det er faktisk koselig å sitte inne å høre vinden ta tak i trærne i skogen nedenfor huset.  Om en liten time skal jeg ut å labbe til jobb. Heldigvis har jobben kommet noe nærmere og det er ikke lange biten å labbe :O)

Tildaengler blir sydd hver eneste dag. Noen fra gamle mønster, noen ( som disse som kan stå av seg selv) med selvlaget mønster og flere av englene fra den nye Tilda boken. Guri som jeg koser meg!

Fargene er de samme. Lyse, beige, pasteller med kontraster av mørkebrunt og bittelitt sort. Jeg gleder meg til å stille ut tingene mine for salg oppe i westernbyen. En vakker utstilling gjør liksom hele susen. Dette året har vi forresten fått med oss mange nye utstillere. Manuela Hardy er blant annet en av dem. Fine Manuela som er Boligpluss sin egen blogger. Men vi har også fått med flere  flotte kreative enkeltpersoner og så må jeg ikke glemme Forandring fryder på landet...husker dere det gamle huset jeg besøkte i sommer oppe i GYLAND i Flekkefjord....hvis du ikke fikk med deg det innlegget så kan du lese om det HER og HER

Mens dere koser dere med innleggene fra Forandring fryder på landet...skal jeg drikke kaffe, spise frokost og gjøre meg klar til å gå til jobb.


8 kommentarer:

  1. Så skjønne! Disse var nydelige.
    Du er så flink! De ser vanskelig ut å lage.

    En flott høstdag til deg!

    SvarSlett
  2. Hei, så flotte tilda dukker:) du er flink, som orker og sitte med dette dag ut og dag inn:) spennende med så mange forskjellige utstillere da;) ønsker deg en flott dag:) klem

    SvarSlett
  3. Herlige Tildaer. Du er jammen flink.
    Har som jeg har sagt før, laget en Tildaengel i mitt liv, og det var et skikkelig pirkearbeid. Har lyst til å lage en til meg selv også, men vet ikke om jeg orker.
    Ønsker deg en god dag i ruskeværet :)

    SvarSlett
  4. Jeg blir så imponert!!!!
    Egentlig har jeg ikke noe å si, nettopp fordi jeg bare er og blir stum når jeg kommer inn på blogger til sånne veldig kreative damer som deg......hadde jeg laget meg en sånn engel, tror jeg nok ikke jeg hadde skrevet at jeg hadde kost meg samtidig nei.....det er noen som kan det og du er en av de. Blir en smule missunnlig, men det er jo i grunn ikke bra, så jeg må bare si at det er på en positiv måte da.....
    Ha en strålende dag på jobb og m sysakene dine.
    Ida

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så fine engler, ja, forstår at du liker å lage dem! Tilda er bare sååå herlig, og jeg må visst ta frem Tildas Landsted, som jeg har fått en gang!

    Ønsker deg en flott dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    så flink du er!!!
    Ha en fin dag, her er det også en ruskete dag!! HØST :))
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Kjempe fine tildaer,håper du får solgt alle:)

    Har blitt noen tildaer på meg også,men
    en stund siden nå.Venter på den nye boken så mye jeg gleder meg til å lage der:)

    Nyt uken!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)