mandag 23. juli 2012

...en deilig farge


Jeg har mange lyseblå detaljer her hjemme. Joda, jeg har andre farger på ting også men det er det lyseblå som går igjen i hvert eneste rom.Ikke en rød tråd men en lyseblå tråd. Det er ofte denne fargen jeg velger meg i ulike sammenhenger og det er ofte denne fargen som blir malt med foruten hvitt. Det er en beroligende farge og en farge som er vakker om sommeren men også om vinteren. Fargen finnes ikke bare i interiøret men også i klesskapet mitt.  Det er en deilig farge.














Her øser regnet ned- det gjør slik jeg får ekstra god tid til å bruke tid på slike ting som jeg liker aller best. Ting som lesing, baking og til å pusle med kreative små-prosjekter.

Jeg ønsker alle som tar turen innom en fin dag :O)

6 kommentarer:

  1. Veldig fint Elin <3
    Lyseblå er en gjenganger hos meg også, men i sommer har det kommet flere farger til. Er spesielt begeistret for dus grønn og lys mint :)
    Mandag og første dag i siste ferieuken min.. Værmeldingen sier regn, regn og enda litt regn!! Tror jammen jeg skal låse meg inn på hobbyrommet ;)
    Anneliklem :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Jepp, blå er favorittfargen her også. Blått blir lissom aldri feil...

    En fin-fin dag ønskes deg!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  4. En veldig så fin farge....delikat:)

    SvarSlett
  5. lyseblått er genialt, og særlig når man venter seg en liten gutt tihi.
    kle m

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)