onsdag 23. mai 2012

sommermorgen...


For en deilig dag vi har i vente! Jeg har allerede vært ute å vannet og jeg har hengt opp tøy på klessnoren. Nå skal jeg bare sitte å nyte morgenen i sola på kjøkkenterrassen før jobb.

Prosjekt Maling av tv stuen er snart klar, eller det vil si at jeg venter på et par sterke karer som kan hjelpe meg med å bære ut en ødelagt kjøpmanndisk, en to seter og en tv som synger på siste vers. Når det er gjort skal jeg ta dere med opp i tv stuen for en titt.

Jeg ønsker alle som er innom en deilig varm dag 







8 kommentarer:

  1. God morgen:) ja det er
    helt deilig ute!! Og man får så masse energi av å være ute og nå:) ha en fin dag på jobb:)

    SvarSlett
  2. Tittar in för att önska dej en fin fin onsdag!
    Hälsningar från det soliga FInland
    Kram Erica

    SvarSlett
  3. God onsdag elin,ha en flott dag og nyt solen.gleder meg til å se resultatet.klemmer hege

    SvarSlett
  4. Tack ännu för vinsten av Tilda boken jag vann i höstas... Nu har jag igen sytt från den !
    Önskar dej en skön och vacker onsdag !
    Kraam
    Sanne

    SvarSlett
  5. Åh, eg kjenner du tar usten fra meg, Elin! Alt du får gjort!
    Skulle ønske eg klarte meg med 5 timers søvn :)

    Det er jo ingen ting bedre enn nyvaska tøy som lukter sommer etter å ha hengt til tørk ute! :)

    Nyt resten av dagen!

    Klem

    SvarSlett
  6. Ja det er godt når en kan tørke klær ute, og det tørker raskt. Ingen sak å vaske klær da syns jeg. Har vasket en masse som har ligget i kjelleren lenge å ventet på utetørkevær. Nå sitter jeg å koser meg med nyryddet og pyntet balkong. Det er ingen sak å drive lange dager når været er slik. Selv om mine dager ikke er så lange som dine. Trenger litt mer søvn.
    Kos seg i sommersola

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)