mandag 9. april 2012

Lyst og landlig


Det er deilig med litt forandring og det er deilig med farger. Jeg synes ikke knallgult passer så godt hos oss men denne duse, litt skitne gulfargen er fantastisk! Jeg har tre ting i denne fargen. Dette speilet, slagbenken og den gamle kjøkkenvekten. Det var i går jeg kom på at jeg burde samle de tre tingene og kjøkkenet ble liksom det naturlige sted.


Blått, hvitt, rosa, gult  man finner vel ikke deiligere vår farger og farger trenger jeg i dag for her er det temmelig grått. Og når det er grått og trist ute  lager vi det koselig inne med levende lys, påskegodteri og tidsfordriv i form av organisering klesskap.  Her er det ikke snakk om å holde hviledagen hellig for her durer vaskemaskinen om kapp med tørketrommel og jeg skal bruke dagen til å brette, stryke og få på plass klær.


Jeg ønsker alle som er innom en flott dag og til dere som skal ut i trafikken i dag...KJØR FORSIKTIG!


10 kommentarer:

  1. Nydelig hos deg med disse gulfargene! Og gult i selskap med litt blått og rosa er en sikker vinner i mitt sinn:) Veldig fine bilder fra kjøkkenet under her og! Ha en fin klesvaske-dag!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. du har det så koselig! ja det er deilig med vår! og selvom vi har det enda litt kaldt til tider så er vårskoene fremme sammen med vårjakker og nå som blomstene titter frem er jo man bare i ekstra vårstemning!! =) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Elsker de gulfargene dine :)

    SvarSlett
  4. Så koselig bilder hos deg. Fint det speilet. Koselgi med lys i den blå koppen.
    Her snør det tett i dag etter omtrent en måned uten nedbør. Jaja, det forsvinner nok like fort som det kom, får vi håpe.
    En riktig god dag til deg :)

    SvarSlett
  5. Så fint du har det, jättemysigt :)
    Ha en fin dag!
    kram Tini

    SvarSlett
  6. Nydelig!
    Herlige duse farger:)
    Skikkelig vårstemning:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  7. Så koselige bilder? Nydelig pyntet lysfat. Riktig landlig og fint med hyllen over også.

    SvarSlett
  8. Heia Frue
    Velkommen hjem fra Italien :)
    Du har så mange koselige ting på kjøkkenet ditt Elin.
    Herlige koselige bilder du viser.
    Det rett og slett oser KOS av kjøkkenet ditt.
    Godklem fra Mette

    SvarSlett
  9. Jättefint stilleben .. Njutningsfullt ! Kram Jeanette . Kallebodalantliv

    SvarSlett
  10. Koselig hjem du har :)
    Nyt siste påskekvelden!

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)