søndag 4. mars 2012

Sommerlig inspirasjon


Jeg har funnet frem bilder, bøker og blader med sommerlig inspirasjon. Jeg sitter her å drømmer meg bort mens jeg planlegger hage, uteområder og ferie.  Det er deilig å ha noe hyggelig å se frem mot. Samtidig koser vi oss i nuet og nyter søndagen og fri. 



I går kveld tok jeg frem symaskinen å sydde flere skittentøyposer. De er praktiske å ha hengende på en knagg og ikke minst så synes jeg de vakre å se på. Posene er sydd av et gammelt overlaken fra Danmark som hadde fått rustflekker på seg.  


I ettermiddag satte jeg meg til å brodere roser på skittentøyposene.  Fine rosa Tilda roser. Også et tegn på at våren er i anmarsj. Når Elin drar frem Tilda bøkene å begynner å syr roser...ja da er det ikke lenge igjen.


Kvelden skal brukes til tv kos sammen med familien- sittende i mormors gamle gyngestol mens jeg brodere videre på rosene mine.

Ha en deilig søndag  ♥ 


6 kommentarer:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)