lørdag 4. februar 2012

Myrt med huskelapp



Corokia  planten har blitt bloggeplanten nr. 1 og det var en slik en jeg var innom blomsterbutikken for å kjøpe i formiddag.  Jeg fant dessverre ingen Corokia men kom ut med et par planter som er minst like dekorative. Myrt. Lettstelt er den ikke og må aldri tørkes ut, så jeg har hengt opp en lapp med "HUSKE Å VANNE MYRTEN" på kjøleskapet.  


Vi nyter lørdagen i sofakroken og i kveld skal det serveres min ungdoms livrett, nemlig Biff, stekt løk pommes frites og bearnaise.  Jeg ønsker alle en flott lørdagskveld. 

11 kommentarer:

  1. Så fin ;)) mums för böf med beanaise!!!
    ha en mysig kväll
    kram susanne

    SvarSlett
  2. Det var en flott plante. Måtte nok hatt en huskelapp på kjøleskapet jeg også visst planten måtte ha vann hver dag. Kanskje jeg må det forresten. Kjøpte en hortensia i dag, og den skal jo også ha en del vann. Får se hvor menge den holder.
    Ha ei god kveld :)

    SvarSlett
  3. For ei fin plante:)So lurt med huskelapp da!
    Nyt kvelden.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. For en søt liten myrt! Og jeg likte så godt puta under som du har sydd!:)

    Kos deg med biff i kveld!:)

    Fortsatt god helg! Klem Nina

    SvarSlett
  5. Her nytes også lørdagskvelden i sofakroken, mens "Hver gang vi møtes" strømmer ut av tv`n og tårene triller nedover kinnene... Jeg blir altså bare mer og mer rørt for hvert år som går, hvordan skal det ende?! ;)
    Nyt biffen og
    lykke til med Myrten!
    Anneliklem til deg :)

    SvarSlett
  6. Kos deg m biffen og lykke til med myrten! :-)
    Så deg ikke idag, kanskje jeg var litt før tida.. ;-)

    SvarSlett
  7. Einen wunderschönen Blog hast Du. Ich komm Dich gern wieder besuchen.
    Liebe Grüße aus Dresden
    Rosalie∙∙♥♥∙∙

    SvarSlett
  8. Den var fin! :)
    Lurt med huskelapp da :)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)