onsdag 21. desember 2011

Travle dager...


Hei hopp, dagene flyr alt for fort!
Jeg må vise dere dette skjønne hjertet som dukket opp i posten i går. Adressert til "Prinsesse Elin" 
Hjertet er hjemmelaget og det er Tove i Dronningehuset som har sendt det. Hun lager de vakreste hjerter og jeg har vært så heldig å få et. Hjertet henger på juletreet og har blitt en del av familiens juletrepynt samling. Tusen takk, Tove. Det var utrolig kjekt at du tenkte på meg.

Men dere....herlighet som tiden flyr. Dagene går så fort nå at her må det lister til over hva som må huskes for å ikke gå i surr. Gaver som skal leveres i dag, i morgen, gaver som skal hentes og som skal leveres videre, gaver som skal kjøpes og så må man ikke glemme å kjøpe ekstra gaver (hvis plutselig noen dukker opp på døren med et eller annet så kan det være av erfaring, en lur ide å kjøpe inn et par konfekt esker å ha klar til å gi bort) osv.



Nå mangler jeg bare minst hundre ting igjen før jeg kan si meg helt ferdig. Femti av disse skal ordnes i dag og de resterende femti skal ordnes i morgen så her er det bare en ting å gjøre- Få i seg en stor kopp ekstra sterk kaffe og komme igang med dagens gjøremål.

Til dere som har tid til å stikke innom bloggen 
så ønsker jeg dere en fantastisk dag!

13 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma! Och glöm inte att andas Elin;)

    Kram Mimmi

    SvarSlett
  2. En fin dag ønskes deg også Elin!!

    SvarSlett
  3. Ja dagene går alt for fort nå. Må nyte øyeblikkene. I dag skal jeg gjøre en del her hjemme. Og så er det jobb i ettermiddag/kveld
    Ha en herlig dag i det prinsessiske hjem :)

    SvarSlett
  4. Sikken et smukt hjerte...
    Ønsker dig en Glædelig Jul.

    Knus Susi

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en kjempefin dag med alle dine gjøremål.

    Jeg er stort sett ferdig med mine, og i dag skal jeg BARE KOSE MEG :)

    SvarSlett
  6. Må ikke slite deg ut nå,hehe. Jeg kjøper også alltid inn noen konfekt-esker...av erfaring..veldig lurt:)
    Ønsker deg en goood jul,klem Mona.

    SvarSlett
  7. Lister er lure å lage nå ja.....føler egentlig at jeg er ferdig med det meste og har kontroll, men dukker jo stadig opp små ting jeg har glemt ;-)

    Kos deg oppi alt som må gjøres!
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  8. Ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul.Nu her kun 3 dage før :-)Kram Else

    SvarSlett
  9. Håper du ikke går i surr i alle listene da... ;-)
    Riktig god jul, jeg reiser heim til Trøndelag på juleferie idag, bør kanskje pakke kofferten snart...??.. :-D

    SvarSlett
  10. Lykke til med alle gjøremål! Jeg er stort sett ferdig, og det er deilig!:)

    God jul og et godt nytt år ønsker jeg deg og dine!:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  11. Er bare innom for å ønske deg og dine en riktig fin Jul!

    Juleklemmer til deg!

    SvarSlett
  12. Hei, hei Elin. Har ett ørlite pusterom og tar bloggrunden for første gang på kjmepelenge. Her går det i hundre som vanlig. Gode Duracell-batterier i nærbutikken hos deg. :0) Ønsker deg en riktig deilig julefeiring, og ett spennende nytt år! Klem Albertine...

    SvarSlett
  13. Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår Elin!:)
    Kjempegod klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)