torsdag 24. mars 2011

Torsdagsysler :O)




Hei hopp!
Jeg fikk flere gode tips angående rammen til Jesus. TAKK. Jeg vurderer å male rammen sort etter tips fra flere av dere. Frem til jeg bestemmer meg lar jeg rammen være som den er. I dag har jeg syslet med helt andre ting enn bilderammer. I dag har jeg fri og da har jeg blant annet  brukt dagen på små ting som klesvask, husvask og kaffedrikking.
I Tv stuen har det nå fått komme opp litt fine farger i form av blått og rosa. Ikke så mange fargeklattene men akkurat nok til å få vår følelse når man kommer opp trappen.


Mens jeg baket  pizza snurrer tidligere i dag gikk jeg  rundt å puslet med småting. Noen pynteting  ble byttet ut, andre fikk et nytt sted å oppholde seg. Ahhh....det er deilig med fridag. Det er deilig å ikke skulle noe i det hele tatt. Bare gå å kose seg hjemme.


Det lengste jeg strekker meg i dag er å reise ned å handle inn til helgen. Så slipper jeg stå i kø i morgen etter jobb.  I samme slengen skal jeg jammen kjøpe med meg noen grønne planter hjem til å ha i Tv stuen. Tror det er akkurat det som mangler. Nye friske grønne planter. Prikken over i en.

Jeg ønsker alle som er innom en herlig dag.




12 kommentarer:

  1. Nyt dagen, høres perfekt ut;)

    SvarSlett
  2. deilig med en fridag=)
    Har hatt "fri" lenge. sykemeldt med vondt bekken:/ men får iallefall tid til å rydde:p:p
    Ha en fantastisk dag;D

    SvarSlett
  3. Herlige farger! Høres ut som en perfekt fridag i mine ører :o)
    Kos deg resten av dagen!
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  4. Så deilig med en slik hjemme-og-kose-seg-dag ♥ Her blir det og litt pussling og bytting av pynt mens jeg tørker støv og rydder litt, alltid kos med litt forandring;)

    Ha en fin dag!
    Tror jammen meg at jeg skal kjøpe med meg noen planter eller blomster hjem i dag og, trenger noe friskt ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Ja det er noe av det beste jeg vet. En hel dag hjemme til å drive med det en har lyst til. Om det er baking, vasking, sying, el.a. koselige ting. Men bare slippe å ut av huset, herlig.
    Den muggen din var nydelig.
    Såg forresten en slik korgkomode på bruktbutikken her om dagen. Kjøpte den ikke, men angrer litt. Håper den står der i morgen også.
    Kostet 100,- så det er vel ikke noe å tenke på egentlig.
    Ha en fortsatt herlig dag :)

    SvarSlett
  6. Ja, det er ikke mye som skal til for å få vårfølelse. En liten blomst her, en pute der, noen kvister eller gåsunger, og voilà. Vår! Ha en fin fridag:) Klem fra Eli.

    SvarSlett
  7. Likte den mugga, med nydelig, blått motiv ")

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder som alltid fra deg. Ja,det gjør seg med litt nye blomtser. Var på Plantasjen i går og gikk `bananas`. De har 25-årsjubileum,og feirer med kjempebillige planter og orkide`er. Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  9. Ja, Torsdagene dine høres deilige ut!! <3
    Men angående innlegget under her.. Jeg vil tørre å påstå at jeg kjenner Jesus relativt godt, vi er faktisk skikkelig nære venner. Så jeg tar meg den friheten å si at jeg tror Han kler sort best!! Kjenner jeg Han rett liksom...

    SvarSlett
  10. Hejsan!!!!
    Vilka underbara bilder och så mycket fina saker!!!!
    Klem Kathrine

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)