lørdag 27. mars 2010

Påskekrim, kvikklunsj og snart kaffe


God morgen alle sammen. For en herlig morgen å våkne til. Vinneren av støvsugeren er trukket og vil komme i et eget innlegg i løpet av dagen. Det fordi det er mannen sin greie og da er det han som skal få lov å formulere prestasjonen av vinneren.

Men jeg har mye på hjertet så det blir flere innlegg. Påsken har startet her i huset. Jeg skal jobbe på tirsdag men det gjør ingenting. Jeg storkoser meg på jobb, jeg.

 I morgen starter påskekrimmen til meg og Liv. Så følg med følg med. Første del av påskekrimmen vil dere finne på  hennes blogg men dere skal bli guidet inn slik dere alle som ønsker, vil få krimmen med dere. Den er ikke så grotesk som bildene antyder:) 


Her skrives handlelister for om litt skal jeg stikke ned å handle inn diverse ting som vi forbinder med påsken. Kvikklunsj, appelsiner, egg i lange baner, påskeegg til overnattende unger ( skal gjemme dem i hagen  i ettermiddag) Man blir aldri for store for slike aktiviteter..... Jeg sitter her med et smil om munnen for i dag nyter jeg virkelig det å ha fri. Sola skinner for øyeblikket og jeg skal trakte meg kaffe, kle på meg litt å gå ut på terrassen å sette meg å lese avisen.

Senere i dag skal jeg sette meg ned ved kjøkkenbordet å lage meg noen påskeegg til å pynte her hjemme med. Det er alltid kjekt å ha noe å holde på med og så er det å rydde hobby rommet å stæsje det med litt påskepynt.
Jeg ønsker dere som er innom nå på morgen kvisten en nydelig dag. Følg med senere for da annonseres vinneren på bloggen.

Klem fra Elin:)

9 kommentarer:

  1. God morgen til deg også!
    Høres ut til å bli en herlig dag! Her i Namdalen er det ikke så mye som minner om vår med snøstorm.., men da er det kos å sitte inne å lage påskepynt!
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. God morgen Elin! Jeg blir så imponert over hvor godt du trives i eget selskap og hvordan du klarer å beskrive det vakre i hverdagen. Det gir meg både inspirasjon og glede. Tusen takk! Gleder meg til å høre mer fra deg i påsken. Hilsen fra Molde

    SvarSlett
  3. :)
    God morgen!

    Så koselig å kjøpe egg til alle overnattende barn :O)
    Ha en koselig dag, med eggende sysler!
    Gleder meg til krimmen :O) :O)
    Mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  4. God morgen Elin:-)
    Det høres ut som du har en herlig morgen:-) Har har første pulje nettopp spist frokost, mens gutta i huset sover fortsatt.
    Her skinner sola, og det er jo bare en nydelig start på dagen:-) Fortsettelsen blir nok like bra:-) Skal snart sette bolledeig, fordi vi venter besøk fra det blide Sørland:-)

    Ha en herlig lørdag:-)

    Klemmer fra bloggløse Nina i Stv

    SvarSlett
  5. Spännande!! :-) Fint du har gjort på din sida. Här är det också kaffedags! Kramelikarm Alexandra

    SvarSlett
  6. God morgen Elin!
    Spennende med påskekrim!
    Ha en nydelig dag og kos dere i påsken;))

    SvarSlett
  7. Heisann Elin, og takk for inspirasjonen du deler via bloggen din. Håper det er ok at jeg legger deg til lista mi, så kan jeg stoppe innom flere ganger.

    God helg, og nyt kaffien!

    SvarSlett
  8. Er bare sååå herlig, bortsett fra at jeg skal jobbe to vakter nå ;p..., men, men, har ladet strikketøyet så håper jeg på mulighet til å bruke det også. Nå skal jeg piske mannen ut å finne noen grener og ta ned påskeeggene, så blir det vel påske imorgen eller no ;0)))) KOs dere Elin!

    SvarSlett
  9. Gleder meg til påskekrim :) Men bildene synes jeg var skikkelig skumle gitt... *ler*

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)