torsdag 26. januar 2012

Gode nyheter


Torsdag og snart helg igjen. HERLIG! 
Den første nyheten er at  jeg har vært på januarsalg, noe som jeg sjelden gjør.  Ikke for at jeg er i mot januarsalg på noen måte, men i  Januar jeg ofte mer lyst på det som er nytt enn det som jeg har gått å sett på gjennom hele høsten. Derfor ble jeg veldig glad da jeg kom over disse skålene fra Bastion. Akkurat passe store til dip, smågodt og  som pynt. Skåler kan man ikke ha for mange av. Ikke når de er så fine som disse her.


Og den andre nyheten er at nå kommer det en samleblogg for bloggerne som liker det gamle, vakre, slitte, lyse og rustikke. ( sorry hvis jeg glemte noen nå)
Jeg må få skyte av bloggesøstrene Hanne og Mia som jobber med å få bloggen opp å gå. En blogg for konkurranser og oversikt  over blogger og oversikt over nettbutikker.

De har for øyeblikket en konkurranse gående om navneforslag på den nye samlebloggen, men fort deg- fristen går snart ut.
 Jeg synes det er så fint. En egen samleblogg for meg, for dere som er opptatt av det nostalgisk, gamle og vakre der man lett kan finne de bloggene som inspirerer. Jeg gleder meg stort til bloggen er klar og føler vi er skikkelig heldige som har Hanne og Mia som gjør dette for oss.


Nå skal jeg smøre matpakker og sette meg for å drikke en kopp kaffe før jeg går på jobb i ruskeværet.

Ha en deilig dag!

12 kommentarer:

  1. i love that light pimk ceramic...kisses
    simona

    SvarSlett
  2. Kjempe fine skåler .....
    En flott dag ønskes deg

    Lappeline

    SvarSlett
  3. Tusen takk for omtale Elin! DU ER BEST!!!...ikke lenge til nå;)
    Nydelige små skåler forresten:)

    Største klemmen!

    SvarSlett
  4. Sine skåle er så skønne med den lille blondekant i bunden.
    Hav en dejlig dag mod nord :-)

    SvarSlett
  5. Ja det blir spennende!!:)
    Herlige skåler også..!Er alltid så herlig med rosa etter høst og vinter..:)
    Ha en fin dag Elin..:)
    God klem:)

    SvarSlett
  6. Godt å se at flere har skålmani...finner stadig nye skåler som får bli med heim..men men noen laster må man ha : )

    En fortsatt fin torsdag til deg!

    SvarSlett
  7. Nydelige skåler!!

    Jeg har også rasket med meg endel på salg på Bohus nå, de har bl.a. mange fine skilt nå til veldig lav pris :)

    Ha en finfin dag :)

    SvarSlett
  8. Hej Elin
    Sikke nogle fine skåle, jeg elsker også skåle i pastelfarver, og de er så søde med den lille buede kant forneden. Her i Danmark blæser det også en iskold vind med frost og der skal også lægge masser af træ i fyret

    Ønsker dig en herlig dag

    SvarSlett
  9. Nydelige skåler... herlig farge...

    Og ja Hanne og Mia gjør en kjempe jobb der..Det liker vi =))

    ha en fin dag
    Kerstin

    SvarSlett
  10. Sådan nogle fine skåle - og så har jeg nydt at se din hyggelige stue. Man kunne godt lige forestille sig at sidde dér med bøger og blade... ;-)

    SvarSlett
  11. Januarsalg YAH, det liker vi deilig rosa tone! LEkkert. Takker for kommentarer <3. Oppussingen er en jobb altså, men så blir det såå bra! Mang en prosjekt ble det også under sinnasnekkern. 9 hjem ble forvandlet og familier litt mere lykkelig!! Ikke alltid jeg får svart alle kommentarer, men alle settes stor pris på!! Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)