tirsdag 5. september 2017

Høsten inspirerer

Hallo!

Det har vært en lang og deilig sommerferie men  nå er det på tide å begynne å oppdatere bloggen igjen.
Akkurat nå er vi på vei inn i en tid som jeg synes er utrolig koselig. Sånt offisielt er ikke sommeren over før 21 september men for min del er den over og jeg koser meg å bake, sylte og pynte.

Jeg liker at kveldene blir mørkere, jeg liker å tenne levende lys, jeg er glad for grønnsakene som har ankommet butikken, sesongens kjøtt, vinden som uler, fargene ute og jeg liker at blomsterbutikkene har begynt å ta inn pyntegresskar.

Jeg har vær inne på pinterst å funnet inspirerende høst bilder. Håper du blir like inspirert som meg.











Ha en vakker dag. 

Klem fra Elin:O)

16 kommentarer:

  1. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังแอ็คชั่น

    SvarSlett
  2. رش مبيدات حشرية
    الصراصير:
    شركة رش مبيد بالرياض
    هي من أكثر الحشرات المنتشرة حيث أنها تتكاثر بسرعة, ويمكنها أن توجد في أماكن كثيرة في المنزل سواء كانت داخل المطبخ أو داخل دولاب أو تحت الثلاجة وغيرها من الأماكن,
    شركة رش مبيدات بالرياض
    وبسبب توحدها الكثيف تنتشر الأمراض بسرعة أكثر, وهذا بسبب أن هذه الصراصير تخرج من بلاعات الصرف الصحي, أو أي مكان يوجد به قاذورات وقمامة,
    شركة رش مبيدات بالرياض
    ولذلك يجب تنظيف البيت باستمرار حيث أن الروائح الكريهة هي التي تجذب تلك الصراصير للبيت,
    شركة رش مبيدات بالرياض عمالة فلبينية
    وتسكن فيه, ولا تستطيع ربة المنزل القضاء عليهم بسهولة,
    رش المبيدات بالرياض

    SvarSlett
  3. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังออนไลน์

    SvarSlett
  4. Having a good username on TikTok is so important. Because if it will attractive and catchy then it helps to gain follower. Because when someone like your video then he tells to his friends and others about you and suggest them to follow you and if your username is simple and awesome then It's a big advantage for you. So you can find many TikTok Username here.

    SvarSlett
  5. Roblox is a big multiplayer online game creation system. Where an user can create his own game and play it. You can create many types of games in Roblox. Roblox has 100 million monthly active users in all over the world. If you also a user of Roblox then you will definitely like these Roblox memes.

    SvarSlett
  6. Amazing Website With Very Useful Articles Thanks for sharing keep writing up... Instagram Names

    SvarSlett
  7. Please support me my website
    https://www.lyricsmu.com

    SvarSlett
  8. I saw your website, I liked it very much and I have also read some posts very well which I have liked very much and I have got a lot of help.Cake Shop & Business Names
    Pizza Shop & Restaurant Names

    SvarSlett
  9. You have written a very informative post! Keep sharing with us.

    Read hindi song lyrics at pagallyrics.com

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)