fredag 9. juni 2017

Da er jeg tilbake og forklaringen er...


Hei! 
Jeg har vært borte fra bloggen i nesten 2 måneder. Jeg har først og fremst hatt det fryktelig travelt men hovedsaken var å prioritere viktigere ting.
Vi er fosterforeldre og har vært det i noen år, men i august i fjor fikk vi en telefon om vi kunne ta i mot et barn samme dag.
Vi er og ser ikke på oss som beredskapshjem men hele situasjonen var så spesiell at vi sa ja. Så 2,5 timer senere flyttet ei lita jente inn hit. De siste 9 månedene har vi altså vært beredskapshjem for et barn som virkelig har trengt oss. Noe som har krevd at vi har vært tilstede ikke bare fysisk men psykisk store deler av dagen.
Nå etter 9 måneder har hun kommet til et fantastisk fosterhjem og vi kan senke skuldrene og er nå tilbake til hverdagen her i huset.

Selv om jeg ikke har hatt overskudd til å sette meg ned å blogge har jeg lagt ut bilder på instagram @ prinsesseelin

Du kan gjerne følge meg der for der oppdaterer jeg ofte.


De siste ukene har det blitt sommer i huset. Jeg har byttet ut mørke puter med puter i lyseblått, brunt og grått. Det er disse fargene som er den røde tråden her i huset men i noen rom har jeg pynta med litt røde, marineblått og svarte detaljer. Noe som jeg synes får frem det maritime på en fin måte.


Tidligere i vår var jeg innom IKEA for å kun kjøpe kurv stolen dere ser på bildet over. Denne serien i rotting kommer både med sofa, bord og to forskjellige stoler. Stolene er lette å flytte rundt og lett og ta med utendørs hvis vi skulle trenge ekstra stoler der. Prisen for stolen ligger på ca 500 kroner.  Husker ikke helt nøyaktig.


Det er fredag og jeg synes det er den beste dagen i uken. jeg har planer om å stikke ned på den nye Lexington butikken som åpnet 1.6 på Norwegian Outlet Stavanger og  jeg må få handlet inn til helgen før jeg skal ut på tur sammen med mannen.  

Nå ser jeg at klokka begynner å bli mange så jeg må nesten stikke.

Ønsker dere alle en fin fin  helg.
 Klem fra Elin

11 kommentarer:

  1. For en herlig grunn til at det har vært stille på bloggen.
    Jeg er selv fosterbarn,og var så heldig at jeg fikk være i hjemmet fra jeg var 3 mnd til jeg var 18,da flyttet jeg ut.
    Den dag i dag er både barnebarn og jeg flittig og besøker de jeg alltid har følt vært min mamma og pappa. Forstår at det tar på å være PÅ for noen som virkelig trenger det,men oj for en viktig jobb dere har gjort.

    Ha en god fredag.
    Kjempe fint hos deg som alltid.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Right here you can consistently choose for services that entail real UNITED STATE Facebook Suches as for adding appeal right into your facebook ID. buy geo targeted facebook likes

    SvarSlett


  3. شركة المثالية للتنظيف

    المثالية للنظافة الشاملة تقدم افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات بالمنطقة الشرقية

    المثالية

    اسم يعني الثقة (المثالية للتنظيف) افضل شركة تنظيف

    SvarSlett
  4. Forstår at det tar på å være PÅ for noen som virkelig trenger det,men oj for en viktig jobb dere har gjort.


    หนังตลก

    SvarSlett
  5. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much.

    หนังแอ็คชั่น

    SvarSlett

  6. شركة نقل اثاث بالدمام
    شركات نقل الاثاث
    شركة نقل اثاث بالطائف
    أهلا ومرحبا بك عزيزي عملينا في شركتك شركة في الخدمة لنقل وتغليف الأثاث داخل الرياض نحن من أوائل شركات نقل الاثاث في السعودية
    شركة نقل أثاث بالرياض
    لدينا خبرة متطورة في خدمات نقل الأثاث السكنى والتجاري والفندقي بكل عناية ومهنية لعملائنا الكرام بالاعتماد على تكنولوجيا النقل من الباب إلى الباب
    شركة نقل عفش بالدمام
    باستخدام أحدث الآليات في النقل لضمان أمان خدمة النقل في اقل وقت واقل تكاليف.
    شركة نقل عفش بالرياض
    شركة نقل عفش بالرياض

    SvarSlett
  7. هل تعانون من الحشرات وكثرتها واضرارها البالغة نقدم لكم افضل شركة 0556754301 لابادة جميع انواع الحشرات بالضمان وهي شركة المثالية لمكافحة الحشرات حيث تقدم اليوم افضل العروض والخدمات بارخص الاسعار بخصم 50% لفترة محدودة

    شركة تنظيف خزانات بصفوى
    شركة كشف تسربات المياه بصفوى
    شركة عزل اسطح وخزانات بصفوى
    شركة مكافحة النمل الابيض بصفوى
    شركة مكافحة حشرات بصفوى
    شركة تسليك مجارى بصفوى
    شركة تنظيف موكيت ومجالس بصفوى
    شركة تنظيف شقق وفلل بصفوى

    SvarSlett
  8. شركة مكافحة الصراصير افضل مكافحة الصراصير بالرياض

    شركة مكافحة البق افضل مكافحة البق بالرياض

    شركة مكافحة النمل الابيض افضل مكافحة النمل الابيض بالرياض

    ==========

    شركة نقل اثاث بالرياض افضل نقل اثاث بالرياض

    شركة تخزين اثاث افضل تخزين اثاث بالرياض

    شركة نقل اثاث من الرياض الي القصيم افضل نقل اثاث من الرياض الي القصيم

    SvarSlett
  9. Vi är proffs på hudvård! Hos oss hittar du det bästa inom ekologisk och naturlig hudvård, hårvård och skönhet från utvalda varumärken. https://swedishbeautyfactory.com/

    SvarSlett
  10. Creative Buildingbd is the best epoxy flooring service provider in Bangladesh. Epoxy floor users will best epoxy floor at an affordable price from us. For details please visit our website.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)