tirsdag 4. april 2017

Vår i hjemmet

Hei!
Her har det blitt en liten bloggpause, litt ufrivillig for jeg har en data som ikke er så samarbeidsvillig nå for tiden. Men nå er jeg her og jeg håper jeg skal få blogge litt mer regelmessig fremover. Her i huset har våren ankommet for lenge siden. Jeg har både fått inn litt lysere farger, vakre vårblomster og malt litt møbler de siste ukene. I helgen var jeg å kjøpte nye trekk til sofaen og stolen. Jeg synes enda etter 10 år at Ektorp fra IKEA er genial med trekk som kan vaskes eller byttes slik det passer. Nå har det kommet lyseblå trekk og disse måtte jeg bare prøve ut.


Det er kun en liten uke til påskeferie og jeg har så smått begynt å pynte litt her hjemme. Litt blomster, egg, kvister og kranser. Det er ikke alltid så mye som skal til.


De gamle hvite bordet har blitt grått i løpet av sist uke. 


Her skal jeg bruke fridagen i morgen på å male tv stuen oppe på loftet. Veggene er lyse fra før men nå skal hakk og merker dekkes med klassisk hvit. Sånn er det vel hos de fleste som har hvite vegger, dører og karmer....ting må flikkes på.

Her bruker vi kvelden til baking. En av jentene skal bake prinsessekake på skolen på fredag og vi har en prøvebaking her hjemme slik hun skal gjøre dette en gang før hun skal bake denne kaken alene... Det bli en sen natt for vi venter enda på at deigen skal heve ferdig....og så skal den heve enda en gang før den skal stekes i 40 minutter :))

Det er godt jeg har fri i morgen.

Ønsker alle en fin kveld. 
Klem:O)

2 kommentarer:

  1. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ตารางคะแนนลาลีกา

    SvarSlett
  2. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much.

    หนังแอ็คชั่น

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)