fredag 17. mars 2017

Usa tur...


Fredag og endelig tid til å blogge igjen

Her er det ganske tåkete i dag men likevel er det skikkelig vår følelse ute. Fuglene kvitrer og det er sånn et utrolig fint lys. Sånt bli jeg glad av.  Jeg har fri og fridagen har for det meste gått med til å ordne litt her hjemme, plante påskeliljer og vasket tøy til minstemann som skal på leirskole til uka.



Ondag ettermiddag kom vi hjem fra USA. Etter en uke med shopping, Bike week i Daytona og alt for mye god mat var det godt å komme hjem til ungene. ( neste gang skal dere få bli med)
Vi reiste med to tomme kofferter og kom hjem med.....4!

 Stikkord for tueren var:
- Daytona Bike week
- Harley Davidson
- Kissimee
- Leiebiler
- Shopping

Her kommer noen bilder fra  turen














Tilbake til disse 4 koffertene... jeg hadde selvfølgelig kjøpt masse til ungene men jaggu ble det ganske mye til meg også. Mye godteri, kjøkkenting, litt matvarer, pynteting, kremer og mm
Regnet meg frem til at vi reise  med til sammen 21 kilo og kom hjem med 106 kilo ( HA HA HA) Ja sånn kan det gå.
Men inni dette var mannens nye potter til den ene Harleyen. Ungene var iallfall fornøyde og hun eldste mente det var mye bedre enn julaften.  Tar det som et kompliment.



Ha en fin fin fredag. 

Klem fra Elin:O)

5 kommentarer:

  1. شركة المثالي صقور للخدمات بالدمام
    تتميز شركه المثالي صقور للخدمات بعدد كبير من المميزات التى تجعلها تتصدر قائمه الشركات الأخرى في الجودة و الخدمات حيث تقوم الشركة بتوفير كافه المواد والمنظفات الامنه التي تستخدم في عمليه التنظيف و التي تحقق أفضل النتائج على الإطلاق من خلال توفير عنصر الأمان كافه المنظفات المستخدمة من قبل الشركة بها من قبل وزاره الصحة حرصا على حرصا على سلامه المستخدم

    شركة تنظيف بالدمام
    شركة تنظيف منازل بالدمام
    شركة تنظيف شقق بالدمام
    شركة تنظيف فلل بالدمام
    شركة تنظيف سجاد بالدمام
    شركة تنظيف كنب بالدمام
    شركة تنظيف مجالس بالدمام
    شركة تنظيف قصور بالدمام
    شركة تنظيف بالبخار بالدمام




    SvarSlett
  2. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.

    หนังออนไลน์

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)