mandag 13. februar 2017

God morgen!


Kjøkken i vintersol

Vi har hatt flere dager med fint vær her på sørvest ladet de siste ukene. Det er er så deilig. Fredag ettermiddag gikk det til og med opp for meg at det enda var lyst ute klokken 17:30 - for en lykke!
Dette trenger vi. Til nå har vi enda ikke hatt skikkelig vinter dette året. Vi har hatt perioder med kaldt vær men nesten ikke noe snø og snø er for meg vinter. Vi er glade i snø og det er nok derfor vi velger å dra oppover til Øyer hver eneste vinter. Et sted med snø garanti. 


Her nærmer det seg den tiden av året der hele familien + venner og kjærester pakker vinter tøy, slalåmski, snowboard, sekker og kofferter å reiser opp til Hafjell. Tradisjon tro tilbringes vinterferien her oppe. Så de neste to ukene må brukes til å få vasket ski klær, finne frem slalåmski, hansker, hjelmer og pakke til en uke på fjellet. Samtidig som jeg pakker til ferie med snøgarati, pakker jeg dette året også til ferie med solgaranti. 



Bikini, shorts, kjoler og lette sko. Et par dager etter hjemkomst fra vinterferie reiser jeg og mannen sammen med noen venner av oss ned til Florida. Snakk om kontrast.  Nesten 50 grader i forskjell i løpet av 3 dager. Jeg vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til. -15 eller + 25 Begge deler har sin sjarme. 



Jeg har iallfall pakket smart....klærne jeg trenger i en liten håndkoffert som kan legges oppi  den store kofferten på vei ned, og dermed en hel koffert til å fylle opp med klær, sko, ting til huset, gaver til ungene osv, med hjem igjen. 


Det mandag morgen og denne uken startet fint med kaffe, nyheter og blogging.
Rolige morgener er et must for at jeg skal ha det bra. Det kan gjerne koke resten av dagen men de første timene på dagen må gå i mitt tempo. 


Jeg ønsker alle dere der ute en fin mandag og en fin uke. 

Klem:O)

4 kommentarer:

  1. تشتهر شركة بلاستك هوم ك واحده من افضل مصانع عبوات بلاستيك pet بسبب الجوده العاليه التي تقدمها حيث يوجد مشرفين علي الات الانتاج لضمان عدم حدوث اي عيب او مشاكل في العبوة اثناء انتاجها، تستخدم بلاستك هوم مادة البولي ايثيلين لتصنيع عبوات البلاستيك ليصرح استخدمها في المواد الغذائية مثل العصائر والمشروبات ، المياة المعدنية، الادوية الطبية. ولهذا تعبتر شركة بلاستك هوم من افضل شركات تصنيع عبوات بلاستيكيه في مصر.

    SvarSlett
  2. حقن دوالي الساقين ، فهذه التقنية تستخدم حقن مادة كيميائية في داخل أوردة المصابة بهدف إغلاقها. وعلى الرغم من أن هذه التقنية فعالة في بعض الحالات، إلا أنها قد تسبب بعض المضاعفات مثل التورم والألم وظهور بقع داكنة على سطح الجلد.

    SvarSlett
  3. يلتزم مصنع ناسكوتريد بمواعيد التسليم بدقة واحترافية. يضمن المصنع تسليم يونيفورم شركات في الوقت المحدد للعملاء دون تأخير، مما يعزز من رضى العملاء ويسهم في بناء علاقات مستدامة.

    مصنع ناسكوتريد يعتبر وجهة موثوقة لشركات الأمن التي تبحث عن يونيفورمات عالية الجودة تمثل هويتها وتلبي احتياجات موظفيها بكفاءة وأناقة.

    SvarSlett
  4. إن تقديم خدمة تكميم المعدة بالتقسيط يعكس التزام الدكتور أحمد السبكي برفاهية المرضى وصحتهم. يضمن أن تكون هذه العملية الجراحية المهمة متاحة للجميع، مما يسهم في تحسين الصحة العامة وتحقيق الأهداف في فقدان الوزن. إنها خدمة تظهر التفاني والرعاية الشخصية التي يقدمها الدكتور أحمد السبكي لمرضاه وتثبت أنه يعتبر واحدًا من أفضل أطباء تكميم المعدة في مصر، حيث يقدم الرعاية الشاملة من البداية إلى ما بعد العملية.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)