søndag 4. desember 2016

sunday morning blues...


God morgen! 
Andre søndag i advent og jeg er oppe for å gjøre meg klar til å gå på jobb. Nå er jeg så heldig og ha verdens beste jobb så det gjør ikke noen verdens ting å bruke søndagen på arbeid.

Julestemning har kommet for fult både på jobben og i hjemmet. Jeg føler meg utrolig tanknemlig når jeg kan gå på jobb å skape gode følelser i et par kokte egg, en klem, en god samtalte eller hjelpe noen å pynte juletreet mens vi danser etter julemusikk.

Her hjemme går dagene i ønskelister, julegleder, nissestreker og julekakebaking.
Til helgen skal det holdes juleverksted både for store og små her hjemme. Fredag er det 11 åringen som skal ha venninnene fra klassen på juleverksted og på lørdagen er det mine venninner  som kommer på juleverksted....å sånn går nu dagan!

Her skal jeg drikke litt kaffe, lufte hunden og øyeblikk ta bena fatt å labbe til jobb. Det er morgen, klokken er knapt 06:30 og jeg er klar for en fin søndag.









2 kommentarer:

  1. natural pores and skin care products are also loose from any insecticides and herbicides. these chemical compounds are determined in conventional and herbal skin care formulation and are acknowledged to be carcinogenic. they are http://guidemesupplements.com/dermessence/

    SvarSlett
  2. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนัง

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)