tirsdag 25. oktober 2016

Inspirasjon til jul



Dette er vakkert! Jeg har surfet på nettet igjen og funnet så mange vakre inspirerende bilder at hodet holder på å spekke av ideer.  Det er litt tidlig å starte julepyntingen for vår del men dagene og ukene går fort og det er bare 12 dager til julemarkedet vårt.  Når julemarkedet er over starter min jul.
Da har jeg dette året forhåpentligvis handlet inn både spekemat, honning, saft og syltetøy fra gårdsbutikken som er en av utstillerne. Jeg har antagelig også kjøpt meg en ny Maileg nisse til samlingen min - som i og for seg har blitt min juletradisjon.

Jeg starter ikke pyntingen før i slutten av november, før den tid prøver jeg å få unna vask av kjøkkenvifte, komfyr, kjøleskap, litt rydding i skuffer og skap og en skikkelig husvask. Julegavene er forhåpentlig også i hus innen desember.
Bakverk som skal fryses blir også laget i november. I slutten av november kommer utelysene opp, så dør-kransen og adventsstaken. Etter det blir det litt etter litt pyntet frem mot julaften.

Nei nå drømmer jeg meg bort igjen....nå skal jeg og hunden ta oss en luftetur før vi starter på dagens gjøremål.








2 kommentarer:

  1. Like, like, like :)

    SvarSlett
  2. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังการ์ตูน

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)